Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:54:41 GMT

صحنه بلعیده شدن میمون توسط مار پیتون

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۰۷۱

صحنه بلعیده شدن میمون توسط مار پیتون

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه تصاویر زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این تصاویر که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به تصاویری داغ می‌شوند تصاویر مربوط به حیات وحش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند تصویری که صحنه بلعیدن یک میمون توسط مار پیتون را نشان می دهد.

ماموران جنگلبانی هند یک مار پیتون ۱۱ فوتی (۳.۳ متری) را که اقدام به بلعیدن میمون کرده بودند نجات دادند. این حیوان در تاریخ ۷ آگوست و توسط تعدادی از ساکنان محلی دیده شده بود. این اتفاق روز سه شنبه و در روستای کوتاریا در اطراف شهر وادودورا واقع در ایالت گجرات رخ داد.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

افراد روستا بلافاصله با اداره جنگللبانی محلی تماس گرفته و کمک خواستند. ماموران جنگلبانی پس از حضور در محل رویت مار این حیوان را موقتا به مرکز نگهداری حیوانات منتقل کردند. یک مامور جنگلبانی هند در این باره گفت: این مار پیتون یک میمون را بلعید و روز بعد آن را دوباره از شکم خود خارج کرد. این مار وضعیت خوبی دارد و تحت مراقبت است. به محض اعلام و موافقت دامپزشکان، ما این مار را در جنگل رها خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات مار سمی مار پیتون مار غیرسمی مار پیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج

به گزارش صدای ایران از فارس،محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • فیلم/ لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج شبستر
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • لحظه بلعیده‌شدن خودروها در سیل تسوج (فیلم)
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • فیلم/ لحظۀ بلعیده‌شدن خودروها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!