Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور حدود ۲۲ هزار و ۴۰۰ داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های وزارت علوم همراه با دانشگاه آزاد پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۰ که با تمام حواشی روز جمعه پانزدهم اسفندماه ۹۹ در ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهرستان مختلف کشور برگزار شد، بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی  سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفت.

 

در کنکور دکتری ۱۴۰۰ حدود ۱۸۵ هزار و ۷۷۵ داوطلب شرکت کردند که آمار آنها در مقایسه با آمار داوطلبان کنکور دکتری سال ۹۹ تعداد ۶۰۷۱ نفر بیشتر بود.

 

در اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰ حدود ۱۳۶هزار و ۶۶۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و درنهایت ۳۸ هزار و ۲۲۲ داوطلب به مصاحبه دعوت شدند. طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ۹۸۵۰ داوطلب در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی تابع وزارت علوم پذیرفته شدند.

 

همچنین ۱۳ هزار و ۸۴۴ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

 

گفتنی است؛ جمع کل ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابع وزارت علوم  و دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳ هزار و ۷۱۳ نفر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش اعلام نتایج کنکور کنکور دکتری 1400 ظرفیت پذیرش دانشجو کنکور دکتری ۱۴۰۰ پذیرفته شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران