Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:52:10 GMT

بازداشت سارق مسلح آبادان با لباس زیر در پشت بام + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۳۷۲

بازداشت سارق مسلح آبادان با لباس زیر در پشت بام + عکس

سرهنگ "حسین زلقی"رئیس پلیس شهرستان آبادان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی برخورد قاطع باسارقین و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز،(ماموران ویژه مقابله با سرقت های خشن )پلیس آگاهی شهرستان آبادان با کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار،و تحت تعقیب که به اتهام سرقت مسلحانه کابل و موتورسیکلت تحت تعقیب  پلیس بود رادر مخفیگاهش در منطقه ایستگاه 11شرکتیها  آبادان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزمانی که ماموران قصد دستگیری متهم را داشتند وی متوجه حضور مامورین گردیده وباتوجه به اینکه لباسی برتن نداشت ومتهم با لباس زیر بود از راه پشت بام خانه اقدام به فرار کرد اما چند خیابان آنطرف تر طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم 3ستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.متهم در بازجویی های فنی به چند فقره سرقت اعتراف کرد.متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی راهی مرجع قضائی شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت های خشن سرقت اخبار حوادث سرقت سارق سابقه دار سرقت های خشن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر عکس خداداد عزیزی فشن سحر قریشی قیمت کرونا مهناز افشار ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران