Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اینکه بتوانید راحت تر فرد یا آژانس بازاریابی مورد نظر خود، برای دریافت مشاوره تبلیغات را پیدا کنید، ما به شما 5 راهکار ارائه خواهیم کرد.

به گزارش برنا، امروزه با ظهور قارچ گونه آژانس های تبلیغاتی و اینفلوئنسرهای پرادعا، یافتن مشاور تبلیغاتی کار چندان دشواری نیست، ولی یافتن یک مشاور تبلیغات متخصص، کاربلد و قابل اعتماد کار سخت و البته جزو مهم ترین دغدغه های هر کسب وکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم از دور ریختن پولتان به واسطه تبلیغات کور و بدون هدف خسته شده اید، می توانید با دریافت یک مشاوره تبلیغات مناسب، کاری کنید که کسب وکارتان به اهداف بازاریابی خود دست یابد.

حال برای اینکه بتوانید راحت تر فرد یا آژانس بازاریابی مورد نظر خود، برای دریافت مشاوره تبلیغات را پیدا کنید، ما به شما 5 راهکار ارائه خواهیم کرد. شما می توانید در هر یک از این 5 گام با کاهش لیست کاندیدهای مورد نظرتان، به بهترین مشاور تبلیغاتی برای کسب وکارتان دست یابید.

نوع مشاور تبلیغاتی که به آن احتیاج دارید را شناسایی نمایید.

این که بگویید من به مشاور تبلیغاتی احتیاج دارم مثل این است که بگویید من به دکتر نیاز دارم! اولین سوالی که پیش می آید این است که به چه دکتری احتیاج دارید؟ دکتر قلب، دکتر روانشناس، دکتر عمومی، دندان پزشک و ... در دنیای بازاریابی هم متخصصان زیادی وجود دارند، قبل از هر چیز باید بتوانید تشخیص دهید که نیاز به تبلیغات در کدام کانال دارید؟ آیا به دنبال یک دیجیتال مارکتر هستید؟ آیا به تبلیغات محیطی احتباج دارید؟ شاید هم به دنبال برگزاری یک رویداد هستید! حتی ممکن است به فکر تبلیغات پنهان در یک مجموعه تلوزیونی پرطرفدار باشید! یا حتی شاید ترجیح می دهید که از اینفلوئنسرمارکتینگ در اینستاگرام استفاده کنید.

هر کسب وکاری ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، پس هوشمندانه ترین کار این است که در مورد تجربه های قبلی مشاوران تبلیغاتی مورد نظر خود بپرسید و به سراغ آنهایی بروید که از شرایط شما درک بهتری داشته باشند. عموما کاندیدهای ایده آل دانش کاری بیشتری در صنعت شما دارند،که منحنی یادگیری را کاهش می دهند. البته عدم آشنایی با صنعت لزوما به معنای شکست در پروژه نخواهد بود، گاهی اوقات بهره مندی از یک دید بیرونی منجر به برتری مشاوران بازاریابی خواهد شد.

تعیین کنید که موفقیتی که به دنبال آن هستید، چه شکلی است.

آیا به دنبال رشد فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی هستید؟ شاید هم قصد دارید که محصول جدید خود را لانچ کنید، یا حتی ممکن است بخواهید به مشتریان بالقوه بیشتری دست یابید!

این که بدانید در نهایت می خواهید به چه چیزی برسید به شما کمک خواهد کرد که پس از دریافت مشاوره تبلیغات بفهمید که آیا این مشاوره به درد شما خورده است یا خیر. گاهی اوقات نیز برای اینکه بتوانید میزان پیشرفت خود را اندازه گیری و عملکرد خود را ارزیابی کنید، لازم است که تعریف درستی از موفقیت داشته باشید.

توانایی های مشاوران تبلیغاتی خود را در دستیابی به KPI های مورد نظر خود، بررسی کنید.

به عنوان مثال تصور کنید که به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید و KPI نهایی شما دستیابی به ترافیک سایت بیشتر است. در این صورت پیشنهاد می کنیم که از یک مشاوره تبلیغات استفاده کنید که در پیشینه فعالیت های خود مثال های موفقی از برگزاری کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ در گذشته دارد. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا جغرافیا هم در موفقیت شما مهم است، اگر اینگونه است مطمئن شوید که مشاور تبلیغات شما دانش کافی نسبت به بازار و روابط محلی داشته باشد.

پرتفولیو گزینه های خود را برای دریافت مشاوره تبلیغات، مرور کنید.

پس از آنکه تعداد گزینه های خود را بر اساس تخصص کاهش دادید، قبل از شروع کمپین تبلیغاتی خود نیاز دارید که یک حس کلی در مورد نحوه فعالیت این مشاور به دست آورید. اکثر مشاوران تبلیغات رزومه فعالیت های پیشین خود را بر روی وب سایت یا پروفایل لینکدین خود قرار داده اند و حتی اگر این کار را انجام نداده باشند، شما می توانید درخواست کنید که پرتفولیوی خود را برای شما ارسال کنند. همچنین اگر تحت تاثیر هر یک از فعالیت های آنها قرار گرفتید، می توانید در مورد جزییات آن بیشتر بپرسید. شما می توانید حتی به صورت خاص در مورد KPI هایی که برایتان مهم است و نحوه دستیابی به آن برای مشتریان قبلی سوال نمایید.

حتی برخی از مشاوران پیشنهاد یک جلسه مشاوره تبلیغات رایگان می دهند که به شما کمک خواهد کرد که بفهمید آیا این مشاوره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و آیا از لحاظ ارزشی به هم نزدیک هستید یا نه؟

در مورد حدود وظایف و مسئولیت های مشاور تبلیغاتی، به توافق برسید.

از همان ابتدای کار به شکل شفاف در مورد نتیجه نهایی کار با مشاور خود به توافق برسید. آیا مشاوره تبلیغات شما به برنامه ریزی و تعیین استراتژی محدود می شود یا شامل اجرای پروژه نیز می باشد؟ آیا مشاور تبلیغاتی شما کلیه فرایند بازاریابی و تبلیغات را به تنهایی بر عهده می گیرد یا شخص سومی هم باید به قرارداد اضافه شود؟ آیا مشاوره تبلیغات شما به مشاوره و اجرا محدود می شود یا آموزش به نیروهای داخلی را نیز به همراه دارد؟

حال که آمادگی لازم برای گرفتن یک مشاوره تبلیغات حرفه ای را پیدا کردید، وقت آن رسیده که گزینه های خود را بررسی کنید!  فرقی ندارد که یک هولدینگ بزرگ باشید یا یک کسب وکار متوسط و کوچک، پیشنهاد می کنیم که یکی از گزینه هایی که به آن فکر می کنید، آژانس بازاریابی بیلاودمارکتینگ باشد، بیلاودمارکتینگ جزو معدود آژانس های بازاریابی است که به معنای واقعی می داند تبلیغات چیست ! این مجموعه آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله ارائه خدمات مشاوره و اجرای کمپین های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات مشاوره تبلیغات دریافت مشاوره تبلیغات مشاور تبلیغاتی مشاور تبلیغات مورد نظر خود یک مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901138

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار