Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:42:49 GMT

۲۸ هزار حامی از ایتام و محسنین قزوین حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۷۱۵

۲۸ هزار حامی از ایتام و محسنین قزوین حمایت کردند

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز یکشنبه در شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت: طرح های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان تدارک دیده شده که یکی از آنها که مورد استقبال گرفته طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به اینکه محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم نیستند اما سرپرست خانواده بنا به دلایل مختلف مانند از کار افتادگی، معلولیت و یا بیماری صعب العلاج قادر به تامین معیشت خانواده نیستند،ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر  ۲۸ هزار و ۲۹۱ حامی نیکوکار از اقشار مختلف مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد را یاری می کنند.

وی افزود: در حال حاضر فرزندان یتیم تحت حمایت یک هزار و ۵۶۹ نفر و فرزندان محسنین هفت هزار و ۱۱ نفر هستند که در مناطق مختلف استان ساکن می باشند، البته بیشترین فرزندان یتیم به ترتیب در مناطق قزوین، البرز و اقبالیه و بیشترین فرزندان محسنین به ترتیب در مناطق قزوین, البرز و آبیک ساکن هستند.

حق گویان عنوان کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم به طور میانگین ماهیانه بیش از یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند ضمن اینکه لازم به ذکر است میزان کمک از سوی کمیته امداد امام (ره) تعیین نمی شود بلکه با توجه به اینکه این کمک ها اختیاری و براساس نیّت افراد است، رقم کمک به میزان دلخواه نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تنها با یک بار مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف استان و یا مراجعه به سایت کمیته امداد فرزندی را برای اهدای کمک انتخاب کنند همچنین امکان مشارکت در این طرح با شماره گیری ۳۳۳۳۷۹۵۰۰ وجود دارد.

وی اظهارکرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می کند و می تواند هر ماه کمک های خود را به حساب این عزیزان واریز نمایند.

حق گویان یادآورشد: امکان مشارکت در طرح های مختلف های کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* وجود دارد.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین فقر محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین فقر محرومیت کمیته امداد امام خمینی طرح اکرام ایتام ایتام و محسنین فرزندان یتیم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی