Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:49:22 GMT

قاضی قلابی در یزد به دام قانون افتاد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۷۸۷

قاضی قلابی در یزد به دام قانون افتاد

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی اداره کل دادگستری یزد، مجید فرهمندزاده افزود: این فرد با جعل عنوان قاضی خود را شخصی شریف با پایگاه اجتماعی خاص معرفی کرد و در صدد بود با یکی از دختران دوران دانشگاهی خود ،ازدواج کند.

وی با بیان اینکه متهم پنج ترم در دانشگاه تحصیل کرد و نتوانست دوره کارشناسی را ادامه دهد،گفت: این فرد در همراهی همکلاسی سابق خود که کارآموز وکالت بود و در آزمون کانون وکلای یزد شرکت می‌کرد، خود را مقام قضایی معرفی و با توجه به مشکوک بودن برخی شواهد، موضوع به کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضایی مراتب بررسی صحت موضوع و یا هرگونه سوء استفاده احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

فرهمندزاده به قصد فرار متهم پس از مواجهه با کارشناسان حفاظت و اطلاعات اشاره کرد و گفت: از متهم کارت های شناسایی جعلی وکالت و بازپرسی دادسرای تهران ،فیش حقوقی و حکم کارگزینی جعلی کشف و ضبط شد .

رییس حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری یزد افزود: این جاعل عاشق پیشه برای خود پرچم رومیزی تهیه کرد و ۲ عدد چکش ممهور به نشان قوه قضاییه و عنوان بازپرسی ساخته بود که ثابت کند، عنوان قضایی دارد.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد متهم محیط دادگاه‌ها را با دریچه سینما و تلویزیون اشتباه گرفته بود و آرزو های خود را با جعل عنوان برای کارت ،اشکال و ملزومات تشریفاتی دنبال می کرد، حداقل کسی که یکبار در دادگستری حاضر شود، می داند در روی میز هیچ مقام قضایی چکش وجود ندارد.

فرهمندزاده، هدف این متهم  فریب در ازدواج با همکلاسی سابق خود که کارآموز وکالت بود، ذکرکرد و گفت: علاقه شدید به همکلاسی سابق و ضرورت جلب اعتماد و اطمینان اطرفیان فرد مورد نظر در ازدواج باعث اقدام متهم به این بزه شد.

وی التزام به قانون و پایبندی به اخلاق را ضرورت زندگی اجتماعی و حرکت رو به تعالی جامعه برشمرد  و بیان کرد: نباید اجازه داد هرکس برای رسیدن به مقصود خود به هرگونه جعل عنوان، دروغگویی و فریبکاری متوسل شود.

به گفته فرهمندزاده  باید نسبت به ادعاهای افراد حساس بود و اگر جایی قرار است معامله ای صورت گیرد و یا بر اساس شرایطی ازدواج رخ بدهد ،بهتر است حتما جوانب کار سنجیده شود و حتی تا آنجا که امکان دارد استعلام صورت گیرد.

برچسب‌ها دادگستری قاضی یزد طول ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قاضی یزد دادگستری قاضی یزد طول ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این فصل آقای قاضی شخصیت اصلی با ورود به یک شعبه جدید قضایی جنبه‌های دیگری از مسائل حقوق را آموزش می‌دهد

«آقای قاضی» که محصول مرکز سیمرغ رسانه ملی است، در ۵۰ قسمت پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فصل با جنبه‌هایی از زندگی بهزاد خلج به عنوان قاضی پرونده‌ها آشنا خواهیم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • جنایت عشقی در خیابان جردن