Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@11:17:35 GMT

انهدام باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۸۰۷

انهدام باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت منهدم شد.

 سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک سنگبری در شهرستان تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که چند نفر با سر و صورت بسته وارد این سنگبری شده و پس از ضرب و شتم نگهبان با سلاح سرد، دست و پای او را بسته و دست به سرقت کابل برق و وجه نقد زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفت با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای این باند پنج نفره سرقت شدند و پس از اخذ مجوز قضائی متهمان را دستگیر کردند.

بهدانی فرد ادامه داد: اعضای این باند سرقت در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت ترانس برق، سیم و کابل برق، پمپ آب، وجه نقد، دوربین مدار بسته، کابل‌های برق فشار قوی و ... به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های تفت، اردکان، میبد و همچنین استان فارس اعتراف کردند.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه بسیاری از مال باختگان شناسایی شده اند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی