Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@18:56:47 GMT

هافمن برند محبوب از نگاه مصرف‌کنندگان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۸۴۵

هافمن برند محبوب از نگاه مصرف‌کنندگان

جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان برای هشتمین بار در ایران برگزار شد و در آیین اختتامیه آن که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در تهران و با حضور بیش از ۶۰ برند منتخب برگزار شد؛ تندیس برند محبوب ملی توسط مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن به نمایندگی از مدیرعامل محترم مجموعه هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب در ایران است. مردم در مکانیزم اجرایی جشنواره به عنوان داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند. شناسایی برندهای محبوب مصرف‌کنندگان، زمینه اطلاع‌رسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم می‌کند و باعث می‌شود مصرف‌کنندگان در خریدهای بعدی با اطمینان بیشتری به برندهای شناخته شده اعتماد کنند.

در این جشنواره مصرف کنندگان می‌توانستند از سه روش وبسایت، اپلیکیشن و ربات تلگرامی در نظرسنجی‌های برند محبوب‌شان شرکت کنند.

هافمن در این جشنواره برای دومین سال پیاپی موفق شد تندیس برند محبوب را در گروه ساختمانی و درب و پنجره در رقابت با سایرین اخذ کند.

هافمن، تولیدکننده پروفیل درب و پنجره UPVC یکی از نام‌های آشنا و انتخاب اهل فن در این صنعت است. کارخانجات هافمن در تبریز و شهرکرد سالانه بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برندهای محبوب مصرف کنندگان برند محبوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت