Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چند روز قبل، مرد میانسالی از سوی مسئولان یک کمپ ترک اعتیاد به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد.‌ اما قبل از آنکه مرد میانسال به نام شهاب به بیمارستان برسد، در راه تسلیم‌ مرگ شد و همین موضوع از سوی مأموران بیمارستان به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

به دنبال مرگ شهاب تحقیقات از سوی بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۴۸ ساعت قبل از مرگ مرد میانسال وی را برای ترک اعتیاد به یک کمپ برده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با گذشت دو روز حال او وخیم شده و مسئولان کمپ او را به بیمارستان منتقل کرده اما قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

شکایت به خاطر ارثیه

در حالی که تحقیقات در رابطه با مرگ شهاب از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه داشت، همسر و فرزندان شهاب به دادسرا رفتند.

همسر او در تحقیقات  مدعی شد که خانواده شوهرش در مرگ او نقش داشته‌اند و از آنها شکایت کرد.

زن جوان گفت: شوهرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و همین مسأله باعث شد من و دو بچه‌اش جدا از او زندگی‌ کنیم. پدر شوهرم  مغازه‌ای در شمال غرب تهران داشت و شهاب در زیرزمین این مغازه که خیلی بزرگ بود، زندگی می‌کرد. زندگی‌ ما به این منوال می‌گذشت تا اینکه پدر شوهرم فوت کرد. شوهرم دو خواهر در ایران و یک خواهر خارج از کشور دارد. آنها با مرگ پدر شوهرم خواهان تقسیم ارثیه و دریافت سهم خود  شدند. مغازه‌ای که شهاب در طبقه زیرزمین آن ساکن بود، ۵۰ میلیارد تومان ارزش داشت.

زن جوان گفت: در حالی که خواهرهای شهاب اصرار بر فروش مغازه داشتند اما شوهرم بشدت مخالف بود. شهاب معتقد بود که بهتر است کمی صبر کنند و با این کار می‌توانند مغازه را به مبلغی بالاتر به فروش برسانند.

مرگ معمایی مرد معتاد در کمپ

او ادامه داد: اختلاف بین آنها ادامه داشت تا اینکه خبر فوت شوهرم و بستری شدن او در کمپ به من رسید. من به خواهرشوهرهایم مشکوک هستم و تصور می‌کنم که بستری شدن شهاب در کمپ و مرگ او نقشه‌ای باشد که آنها طراحی کرده‌اند تا به ارثیه میلیاردی خود برسند.

به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته، کارآگاهان اداره آگاهی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف مغازه رفتند. در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد که مرد میانسال زمانی که از محل زندگی‌اش خارج شد، از سوی سرنشینان یک پراید مورد حمله قرار گرفت. پرایدسواران با تهدید شهاب را سوار بر خودروشان کرده و از آنجا دور کردند.

بررسی‌ها نشان داد که پراید سواران مسئولان کمپ ترک اعتیادی بودند که شهاب ۴۸ ساعت در آنجا به سر می‌برد.

بدین ترتیب، تیم جنایی به سراغ مسئولان کمپ رفته و تحقیقات از آنها صورت گرفت.

در تحقیقات آنها مدعی شدند که به دستور خواهران و خانواده شهاب او را سوار بر خودرو کرده و به کمپ منتقل کرده‌اند.

بدین ترتیب تحقیقات از خواهران شهاب صورت گرفت و یکی از آنها مدعی شد که قصد انتقال مرد میانسال به کمپ را داشته‌اند. با توجه به اظهارات ضد و نقیض دو خواهر شهاب و احتمال قتل مرد میانسال به خاطر ارثیه میلیاردی، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی صادر کرد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کمپ ترک اعتیاد مرگ اخبار حوادث کمپ ترک اعتیاد ارثیه میلیاردی مرگ معتاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر عکس خداداد عزیزی فشن سحر قریشی قیمت کرونا مهناز افشار ریحانه پارسا مرد میانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند