Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@07:15:56 GMT

ماجرای سلاح قلابی در فوتبال ختم به خیر شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۹۹۹

ماجرای سلاح قلابی در فوتبال ختم به خیر شد! +عکس

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در جلسه‌ای با حضور مدیر محروم شده این باشگاه برگزار کرد و دو طرف اختلافات را کنار گذاشتند.

به گزارش جنوب نیوز، پس از تمام کشمکش‌ها و حواشی به وجود آمده بین رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز و محمد زارع فومنی که وظیفه مدیریت تیم بزرگسالان گل ریحان را بر عهده داشت اما به دلیل برخی رفتارها مانند حمل سلاح تقلبی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو سال از کلیه فعالیت‌ها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده است، جلسه‌ای بین این دو برگزار و اختلافات کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان این جلسه، باشگاه گل ریحان اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

پایان حاشیه ها در گل ریحان

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین اعلام می‌گردد جلسه مشترکی بین رضا رضایی مدیر عامل باشگاه گل ریحان و  محمد زارع گشتی فومنی قائم مقام باشگاه برگزار گردید تا پایانی بر حاشیه‌ها باشد.

در این جلسه فومنی گزارشی از عملکرد خود ارائه داد و دو طرف در خصوص مشکلات پیش رو صحبت کردند. در ادامه رضایی از زحمات فومنی قدردانی کرد و از کلیه ادارات و نهادهای استان البرز خواست در کنار تیم گل ریحان باشند تا این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. همچنین با توجه به اینکه فومنی یکی از چهره‌های انقلابی و از روحانیون است که علاقه خاصی هم به فرهنگ و ورزش کشور دارند را یکی از سرمایه های فرهنگ و ورزش کشور دانست.
در این جلسه مقرر گردید، رضا رضایی به عنوان مدیرعامل و با اختیارات کامل سکاندار این باشگاه باشد و محمد زارع گشتی فومنی به قدر وسع و توان، یاری رسان باشگاه باشد. در این شرایط از طریق هم افزایی باشگاه به اهداف خود خواهد رسید."

این در حالی است که فومنی دو بار با حکم رضایی از کار برکنار شده بود اما به گفته خود مدیرعامل گل ریحان، اداره ورزش و جوانان استان البرز از کنار رفتن فومنی جلوگیری کرد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم