Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام مدافع تراکتور در میان گزینه‌های بهترین مدافع لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ دیده می‌شود.

خبرگزاری میزان - کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نظر دارد بهترین بازیکنان هر پُست را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با رأی کاربران خود انتخاب کند که در انتخاب بهترین دروازه‌بان، محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور توانست پیروز شده و بهترنی دروازه‌بان آسیا لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت AFC اسامی نامزد‌های بهترین مدافعان مسابقات را نیز اعلام کرد که هادی محمدی از تراکتور، در میان گزینه‌های بهترین میانی وسط دیده می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص محمدی نوشت:

پنج کلین‌شیت (رتبه اول میان مدافعان)
۳۸ برتری در نبرد‌ها (جایگاه دوم میان مدافعان)
۲۰ نبرد هوایی موفق (رده دوم میان مدافعان)

بدون شک مستحکم‌ترین دفاع در لیگ قهرمانان امسال در منطقه غرب، از آنِ تراکتور بود. تیمی که با ثبت آماری شگفت‌انگیز، در پنج بازی از شش مسابقه خود توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و تنها در تساوی ۳-۳ مقابل پاختاکور گل خورد. هادی محمدی، پایه اصلی سپر دفاعی تراکتور و صخره‌ای نفوذناپذیر در قلب دفاعی این تیم بود. این بازیکن ۳۰ ساله که پیش از این با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت، در نبرد‌های هوایی و دوئل‌ها پشت سر عبدالله الامری قرار گرفت.

تیاگو پاگنوسات از سرزو اوزاکا، اولکسی لارین از استقلال تاجیکستان و عبدالله الامری از النصر، رقبای محمدی برای کسب عنوان بهترین مدافع وسط مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای امسال به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: علیزاده: قیمت‌های ارائه شده در فصل نقل و انتقالات وحشتناک است/ تراکتور و کیانی درخواستی نداشته‌اند

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور هادی محمدی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور هادی محمدی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا بهترین مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229397 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)