Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:26:28 GMT

بسيج ظرفيت‌هاي ناجا براي مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۲۱۷۰

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اولویت است، از بسیج ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین اشتری در حاشیه قرارگاه امام رضا (ع) که با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی ناجا و فرماندهان انتظامی استان‌ها (از طریق ویدئوکنفرانس) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: در پی پیام مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" پیرامون وضعیت و طغیان بیماری کرونا و معرفی آن به عنوان مسئله اول کشور و اهمیت ورود همه توان نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم در این عرصه، نیروی انتظامی نیز همچون سنوات گذشته در این امر مهم با آمادگی صد درصدی پای کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، ادامه داد: از همان روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در کشور ناجا در دو حوزه ماموریتی و خدماتی تمامی نیرو‌های خود را به کارگیری و با جدیت ورود پیدا کرده است و اکنون نیز کارکنان خدوم نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم در این شرایط بحرانی شیوع ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
فرمانده ناجا همچنین به تشریح همکاری بیمارستان‌های ناجا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور پیرو منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" مبنی بر همکاری بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با وزارت بهداشت، 9 بیمارستان و 34 مرکز کلینیکی تابعه ناجا در سراسر کشور برای پذیرش بیماران کرونایی تجهیز و به حالت آماده باش درآمدند.
وی خاطرنشان کرد: مراکز بهداشتی و درمانی ناجا با 100 درصد امکانات و ظرفیت برای خدمت رسانی به آحاد مردم پای کار آمدند؛ همچنین در این مدت، 72 گروه مراقبت سلامت ناجا متشکل از پزشک، کارشناس بهداشت، پرستار و بهیار با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در امر پایش سلامت و غربالگری هموطنان مشارکت داشته اند.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کاهش تردد‌ها و کنترل رفت و آمد‌های بین شهری و کنترل اصناف، نیروی انتظامی برای اجرای صد درصدی مصوبات آمادگی کامل دارد، خاطرنشان کرد: از مردم شریف ایران اسلامی کمال تشکر و قدردانی را داریم که همراه و در کنار خادمان خود بوده اند، انتظار ما این است که بیش از گذشته شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از تردد غیرضروری نیز پرهیز کنند تا ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناجا کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان