Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:06:07 GMT

افتتاح موسسه قرآنی در لیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۲۳۱۹

افتتاح موسسه قرآنی در لیلان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام غفاری امام جمعه بخش لیلان گفت:موسسه قرآنی آیات قرآنی با هدف حفظ و یادگیری مفاهیم قرآن تاسیس شده است و شامل‌های کلاس‌های تجوید، روخوانی، مفاهیم، حفظ و سالن بازی‌های قرآنی است.

او گفت:  خیرین بخش لیلان فضایی به مساحت  یک هزار متر مربع به ارزش ۱۵ میلیارد را به منظور احداث موسسه قرآنی اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح موسسه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی به موسسه خیریه میعاد مهرمهدوی که متعلق به امیرحسین رائفی‌پور، بردار علی‌اکبر رائفی‌پور است، پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این گزارش را می‌خوانید؛

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

شاید این همان خطی باشد برای ناامن کردن و ارعاب افرادی که قصد دارند این موسسه و مدیر آن را به چالش بکشند، پی گرفته می‌شود.

او خود را داعیه‌دار شفافیت می‌داند و از همین‌رو پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد!

رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.»

البته او حدود ۷ سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.» او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

دیگر خبرها

  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند