Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دفتر امام جمعه اصفهان در فراخوانی از خیران و مسئولان هیات‌های مذهبی اصفهان خواسته که برای کمک به بیماران کرونایی به «پویش نذر سلامت» بپیوندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 1.5 سال از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور می‌گذرد و کماکان با سرعت بالا در حال تاخت و تاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون 4 پیک را گذرانده و اکنون در قله پیک پنجم قرار داریم، پیکی که نسبت به سایر پیک‌ها خطرناک‌تر بوده و قربانیان بسیاری گرفته است.

با روند افزایش موارد بستری، نیاز بیماران به امکانات و تجهیزات پزشکی نیز بیشتر شده و بار مالی و کاری بسیاری به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد کرده است. باری که شدت سنگینی آن با کمک مردم نوع‌دوست اصفهانی می‌تواند کمتر شود و کمکی هر چند ناچیز در کمک به تامین تجهیزات بیمارستانی و لوازم مورد نیاز بیماران کرونایی نقش مهمی خواهد داشت.

طرح "نذر سلامت 2" در استان مرکزی اجرا می‌شودپویش "نذر سلامت" در استان مرکزی راه‌اندازی شدماه محرم امسال نذر ماسک و کپسول اکسیژن جایگزین نذرهای سنتی شودهمت بلند خیران اصفهانی در خریداری 110 کپسول اکسیژن

مسئول روابط عمومی و امور ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با اشاره به فراگیری کرونا و خیز مجدد دلتا، اظهار داشت: پویش نذر سلامت در راستای کمک به بیماران کرونایی در استان اصفهان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام دست‌افکن افزود: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان برای کمک به بیماران کرونایی از خیران و مسئولان هیات‌های مذهبی دعوت کرده که به پویش نذر سلامت بپیوندند.

مسئول روابط عمومی و امور ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تا کنون 110 کپسول اکسیژن خریداری شده، گفت: این کپسول‌ها خریداری و به بیمارستان‌های درگیر کرونا ارسال شده است.

وی ادامه داد: خیران علاقمند می‌توانند با دفتر امام جمعه اصفهان هماهنگی کنند تا کپسول اکسیژه با قیمت مناسب‌تری از کارخانه خریداری و در اختیار بیماران قرار بگیرد.

دعوت دفتر امام جمعه اصفهان برای پیوستن به «پویش نذر سلامت»

دفتر امام جمعه اصفهان در فراخوانی از خیران و  مسئولان هیات‌های مذهبی اصفهان   خواسته که برای کمک به بیماران کرونایی به «پویش نذر سلامت»بپیوندند.

در این فراخوان آمده است: با توجه به‌ شرایط فوق حاد کرونایی و عدم وجود تخت برای بستری  بیماران کرونایی و معطل ماندن این بیماران پشت درب های بیمارستانها بدون امکانات اولیه که اکسیژن یکی از ملزومات اولیه برای بیماران است و حتی مرگ تعدادی از هموطنان به واسطه نداشتن کپسول اکسیژن در بسیاری از بیمارستان‌ها و اعلام نیاز رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کپسول‌های اکسیژن، حضرت آیت‌الله طباطبایی نژاد سریعا فراخوانی را نسبت به تامین فوری کپسول های اکسیژن اعلام کردند که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همت خیران و خادمان و عزاداران سالار شهیدان ظرف چند روز و تا این لحظه هزینه حدود 110 کپسول اکسیژن تامین و سفارش داده شد که سریعا از دفتر امام‌ جمعه اصفهان به بیمارستان هایی که نیاز مبرم به این کپسول ها دارند ارسال می شود که در لحظالت اول تعدادی به بیمارستان الزهرا و عیسی بن مریم اهدا شد.

در بخشی دیگر از این فراخوان بیان شده : نکته حائز اهمیت این است که همه هزینه این کپسول‌ها  توسط خیرانی که خودشان بر پا کننده روضه و خادمان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع هستند تامین شده که برخلاف تبلیغات معاندین، نشان می دهد که جان و سلامتی مردم برای عزاداران و برپا کنندگان عزاداری بسیار اهمیت دارد .

لذا از عموم مردم سوگوار سالار شهیدان و ابوالفضل العباس(ع) درخواست می شود در راستای اجرای سیره ائمه معصومین و در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جهت کمک به جان هموطنان بیمار در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و خارج از بیمارستان‌ها در این امر خیر که براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیاز اصلی و فعلی بیمارستان‌های سطح استان است سهیم شوند و جهت مشارکت با دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تماس حاصل نمایند.

با توجه به کمیاب بودن و قیمت بالای کپسول اکسیژن و وجود بازار سیاه جهت تامین این وسیله، طبق پیگیری‌های انجام شده این دفتر با تولید کننده، هزینه هر کپسول خام یک میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده، که هم استانی‌های گرامی به هر تعداد که در توان دارن می توانند، مشارکت کنند.

شهروندان اصفهانی جهت کمک به تامین کپسول‌های اکسیژن برای بیمارستان ها و بیماران کرونایی می توانند با شماره گیری 0313844 در جهت تامین این کپسول ها اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای کمک به بیماران کرونایی دفتر امام جمعه اصفهان پویش نذر سلامت کپسول اکسیژن بیمارستان ها کپسول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»