Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که با پایان یافتن فصل بیستم لیگ برتر، قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال به پایان می‌رسد و مدیران استقلال الزام دارند تا با اکثر این نفرات توافق تازه‌ای به عمل آورند. سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، محمد نادری، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان این ۱۰ بازیکن را تشکیلی می‌دادند که البته با جدایی قطعی نادری، میلیچ و دیاباته حالا مدیران استقلال ۷ دور مذاکره با ۷ بازیکن در پیش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی قبلاً در مصاحبه‌های خود با صراحت اعلام کرده بود که به همه بازیکنانش نیاز دارد و همه آنها باید حفظ شوند؛ که البته حالا ۳ تن از آنها جدا شده‌اند.

در حالی که رایزنی مدیران استقلال با محوریت احمد مددی مدیرعامل باشگاه که رسماً به عنوان مسئول نقل و انتقالات معرفی شد از چندی پیش با این بازیکنان آغاز شد، اما هنوز اتفاق مهمی نیفتاده و هیچ خبری از تمدید با یک بازیکن مخابره نشده است که شاید بتوان این را اتفاق عجیبی دانست.

بازیکنانی که برای تمدید خود یا مدیران برنامه خود در باشگاه حضور پیدا کرده‌اند، از ارقام پیشنهادی باشگاه رضایت نداشته و این ارقام را بسیار دور از آنچه مد نظرشان است، می‌دانند. شاید خیلی از این بازیکنان علاقه‌ای به جدایی از استقلال نداشته باشند، اما معتقدند نباید از احساسات و علاقه‌شان به این تیم سوء استفاده شده و مبلغی به آنها پیشنهاد شود که پایین‌تر از انتظار است.

با توجه به اینکه رقیب سنتی استقلال که مثل این تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است در سقف قراردادش دست و دلبازتر بوده و این اخبار به گوش بازیکنان استقلال هم می‌رسد، آنها انتظار دارند تا این باشگاه هم همچون پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است، با همان سیاست و با سقفی نزدیک به سقف باشگاه رقیب در نقل و انتقالات شرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس سیاوش یزدانی سید حسین حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟