Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:20:36 GMT

اجرای 17 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه 20

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۲۵۱۹

خبرگزاری آریا - 17 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر و بوستان های منطقه 20 اجرا شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ ابوذر ریاضی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و با هدف توسعه مدهای حمل و نقل پاک و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری حدود 17 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر و بوستانها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریاضی افزود: عملیات اجرای مسیر دوچرخه سواری با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد مسیری ایمن برای شهروندان، با بیش از 10کیلومتر در سطح معابر و 6کیلومتر در بوستان های منطقه از سوی حوزه های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی اجرا شده است.
او ادامه داد: خیابان های شهید مدرس، سلمان فارسی، شهدای ایرانیت، شهید فدایی، مترو شهرری، ورزشگاه شهید مدرس، ثبت احوال، شهرداری، شهید خانلری، شهید صاحب الزمانی، شهید ملت دوست و شهید چمران از جمله معابری است که در مسیر دوچرخه سواری قرار دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: در همین راستا مسیرهای دوچرخه در خیابان های شهید رضائیان، کمیل شمالی، بلوار بسیج و شهید احمد غلامی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسیر دوچرخه سواری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد