Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «علیرضا جاوید» روز یکشنبه در حاشیه چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگاران درباره انتصاب سرپرست موسسه همشهری گفت: سرپرست قبلی مشکل شخصی داشت و نمی توانست به کار ادامه دهد؛ بنابراین هیات مدیره همشهری با بررسی‌هایی که انجام دادند، فرد جدیدی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که انتصابات شهرداری با نظر سرپرست یا نظر علیرضا زاکانی شهردار تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: تمام انتصابات شهرداری تهران بعد از حضور علیرضا زاکانی شهرداری تهران انجام خواهد شد.

جاوید درباره تذکر ناصر امانی عضو شورای شهر که خواسته بود آزمون تبدیل وضعیت اصلاح و آزمون برگزار شود و این پرسش که آیا آزمون برگزار می شود یا خیر، گفت: تذکرات شورا به صورت مکتوب برای شهرداری ارسال و شهرداری نیز با ضوابط و مقررات جاری پس از بررسی پاسخ مقتضی را خواهد داد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند اما تا زمانی که حکم وی از سوی وزارت کشور ابلاغ شود، علیرضا جاوید را به عنوان سرپرست شهرداری تهران برگزیدند.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی علیرضا زاکانی شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی علیرضا زاکانی شورای شهر جلسه علنی علیرضا زاکانی شهر تهران شهرداری تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم