Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، 500 گروه جهادی -دانشجویی در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) یادآور حماسه و فداکاری و حضور در میدان است و میدان و صحنه اصلی فعالیت در این روزها فعالیت در حوزه کرونا و رسیدگی به اقشار آسیب دیده از این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی ماه‌های گذشته باتوجه به جابجایی دولت دوازدهم، متاسفانه ستادملی مبارزه با کرونا نسبت به اعمال تصمیمات قاطع در مبارزه با این ویروس دچار کم کاری شده و اقدامات آن مناسب وضعیت حاد این روزهای کشور نیست. این اهمال و عدم قاطعیت مسئولان مربوطه متاسفانه کشور را وارد پیک پنجم این بیماری کرده و باعث بوجود آمدن صدمات فراوانی به مردم کشورمان شده است. 

دانشجویان جهادی در این بیانیه عنوان کردند: تامین نکردن واکسن مورد نیاز، دسترسی نداشتن مناسب مردم به دارو،  اجرای نکردن کامل پروتکل های بهداشتی  از جمله مواردی است که باعث بغرنج تر کردن شرایط و موضع گیری مستقیم رهبر انقلاب نیز شده است. در شرایط کنونی کشور، تجدید حضور و فعالیت میدانی گروه ها و افزایش حس امید در جامعه همانند واکسن لازم و ضروری است و این مهم نیز در بیان رهبر انقلاب بیان شده است. 

در این بیانیه عنوان شده است: ما دانشجویان گروه‌های جهادی ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی برای تسریع در روند رای اعتماد به وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم؛ وظیفه خود می‌دانیم اجرا دقیق دستورات رهبر انقلاب را از مسئولان فعلی پیگیری و مطالبه کنیم و همانند یک سال و نیم گذشته که مردم کشورمان درگیر این بیماری بوده اند؛ در کنار کادر درمانی بیمارستان‌ها و همچنین در خط مقدم کمک به آسیب دیدگان این بیماری قرار بگیریم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: هم اکنون صدها گروه جهادی دانشجویی، بار دیگر آرایش عملیاتی گرفته و با راه اندازی قرارگاه‌های جهادی سلامت درحال ورود به عرصه های مختلف کمک مبارزه با این ویروس هستند. حضور در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان؛ کمک درمراکز واکسیناسیون، شناسایی و حمایت از بیماران کرونایی در طول زمان نقاهت، کمک به تشخیص خانه به خانه مردم و اجرای گسترده طرح شهید سلیمانی، جمع آوری کمک‌های مردمی برای رسیدگی به آسیب دیدگان اقتصادی و اجتماعی کرونا از جمله مواردی است که در روزهای گذشته آغاز شده و در ادامه نیز تقویت می‌شود. امید است به مدد الهی و قدم برداشتن جمعی در این مسیر به بهبود شرایط و برداشته شدن فشار بیماری از روی جامعه نزدیک شویم.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1106950 برچسب‌ها فعالیت جهادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فعالیت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: باید یک کارگروه برای برنامه‌ریزی مقدمات همایش مجمع خیرین صورت گیرد و مسئولیت تمامی افراد مربوطه مشخص شود.  

وی گفت: در این همایش تنها خیرین گذشته حضور نداشته باشند بلکه خیرین جدید نیز دعوت شوند و تعهدات لازم را داشته باشند تا یک تحولی را متفاوت با همایش‌های گذشته، شاهد باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، مطرح کرد: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمی در شأن معلمان، اظهار داشت: هفته معلم زمان خوبی است تا از این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تجلیل شود، امید است مراسمی در شأن معلمان استان با برنامه‌ریزی خوب برگزار و از خانواده شهدای معلم نیز سرکشی و تجلیل شود.

حیدری با تأکید بر انجام جهاد تبیین، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش در این دو سال خدمات خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کند. رتبه‌بندی معلمان، استخدامی‌ها و کمک‌های فرهنگی، اعتباراتی که تخصیص داده شده و توسعه زیرساخت مدارس، ایجاد چمن‌های مصنوعی بسسار در ظرف 2 سال و ... اقدامات خوبی است که همه باید در نشست خبری با رسانه‌ها بیان شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بروشورهای در خصوص اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تهیه و در بین خیرین و افراد ذی نفوذ توزیع شود. امتحانات نهایی فرصتی برای چیدن میوه یک سال تلاش دانش آموزان و والدین آنها است لذا باید اهتمام لازم جهت برگزاری آزمون بدون دغدغه در یک شرایط مناسب را داشت.

وی تصریح کرد: حداقل 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال باید در شهرستان‌ها برگزار شود. باید یک برنامه‌ریزی ویژه در خصوص آموزش و پرورش عشایر داشت تا آموزش کافی و لازم به دانش آموزان داده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است و باید برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشت تا دغدغه‌ای در زمینه کمبود معلم و سرویس مدارس و هر آنچه که مربوط به مدرسه و دانش آموزان است وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم