Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه هفته قبل هم جهت انسداد راه های استان مکاتبه کردیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان مطلوب نیست و هم استان هدف برای سفر مردم در تعطیلات است، ناچار هستیم جهت کاهش ترددها سخت گیری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تردد به داخل استان و ترددهای دورن شهری جهت دورهمی ها مشکل اصلی استان است، تصریح کرد: ورود به استان های قرمز ممنوع است، هر فردی که وارد استان شده از استان های دیگر، از نیروهای انتظامی و نظامی می خواهم که علاوه بر اعمال جریمه این مسافران، آنان را برای خروج از مازندران هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران ، افزود: در موج های اول بدون مجوز راه را بستم و توبیخ هم شدم، قبلا ستاد مبارزه با کرونا شکل نگرفته بود اما الان ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفته است و باید مصوبه ستاد را اجرا کنیم و همه ی تلاش خودم را کردم که راه های استان را زودتر ببندم اما مخالفت شد.

حسین زادگان با تاکید براینکه تعطیلی و محدودیت های کرونایی مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید درست و دقیق اجرا شود، گفت: ا محدودیت باید کاملا اعمال و رعایت شود و از سپاه و هلال احمر استان می خواهم به نیروی انتطامی کمک کنند و نگذارند حتی یک خودرو وارد استان شود.

حسین زادگان، ادامه داد: پایانه حمل و نقل، فرودگاه استان و راه آهن ملزم به رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا درخصوص شهر های قرمز هستند.

وی تاکید کرد: دهیاران و شوراهای روستاها با هماهنگی فرمانداری ها مبادی روستاها را از امروز طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کنترل و مانع ورود مسافران و گردشگران شوند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تردد داخل استان و ورود و خروج از شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: سواحل، پارک های جنگلی و مراکز تفریحی و گردشگری در استان تعطیل و هر گونه ورود به آنها ممنوع است و با کسانی که قانون را رعایت نکنند برخوردقانونی می شود.

حسین زادگان به واکنش برافزایش قیمت و کم فروشی در اکسیژن، گفت: چطور راضی می شوید از بریدن نفس مردم برای خود کیسه بدوزید، ناظران صمت و دستگاه های نظارتی بر قیمت اکسیژن و کم فروشی نظارت دقیق داشته باشند و با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار مازندران، تاکید کرد: سازمان تبلیغات به همه ی هیات ها، مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را ابلاغ کند، طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزاری عزاداری در فضای بسته و هرگونه دسته روی ممنوع است.

حسین زادگان با بیان اینکه استانی هستیم که بیشترین درگیری را در پیک کرونا دارد، اما سهمیه خاموشی آن بیشتر از استان هایی است که درگیری کمتری دارند، گفت: طی مکاتبه ای به مرکز اعلام کردیم با توجه به شرایط ویژه استان که بسیاری از بیماران، بستری های موقت در منزل هستند و با توجه به شرجی بودن هوای مازندران و گرم بودن استان مازندران از قطعی معاف شوند و همچنین طی مکاتبه ای نیز افزایش سهمیه استان را با توجه به اینکه استان پرخطری هستیم تقاضا کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت تردد ستاد مبارزه با کرونا حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جاساز تریاک در پیکان
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود