Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شاخصه‌ها و ویژگی‌های وزیر دولت جوان، مؤمن و انقلابی که در کلام رهبر انقلاب به آن تاکید شده است را دارد اما با توجه به گستردگی حوزه فعالیت این وزارت خانه و مسئولیت‌های سنگین و فراوان آن اعتماد به افراد پیشنهادی کمی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «حجت الله عبدالملکی» ویژگی‌های کلی عمومی و شاخص‌های انقلابی نظیر پاکدستی و مؤمن بودن را دارد و در آن تردیدی نیست، افزود: این وزارت خانه با گستردگی و حواشی پیرامون آنکه از شستا تا تأمین اجتماعی و تا خود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح است، نیازمند دقت بیشتر همکاران است تا تشخیص دهند که آیا وزیر پیشنهادی بر همه صلاحیت‌ها و ویژگی‌های تسلط اشراف دارد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این موضوع در جلسه اول امروز مجلس توسط نمایندگان به جمع بندی نرسید.

انصاری با تاکید بر اینکه نظر نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی نه منفی و نه مثبت است، یادآور شد: نمی‌شود گفت که نظر نمایندگان منفی است اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: لازم است که حداقل یک یا دو جلسه دیگر با وزیر پیشنهادی داشته باشیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه «عبدالملکی» نیز زمان داده شده به وی برای ارائه برنامه‌های خود را کم عنوان کرده است، بیان کرد: با توجه به اینکه پیشنهاد شده بود آقای عبدالملکی برنامه‌های خود را در ۳۰ صفحه تدوین کند اما وی با ۷۰ صفحه برنامه‌های خود را به صورت کلی مطرح کرد که به گفته خودشان برای پرداختن به جزئیات برنامه‌های وی قطعاً باید در ۳۰۰ صفحه ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دقت بیشتر در ارائه برنامه‌های وزرای پیشنهاد تاکید کرد و گفت: به دلیل زمان کم همکاران من برخی از سوالاتشان را نتواستند مطرح کنند.

انصاری همچنین به چالش‌های نمایندگان در انتخاب وزیر پیشنهادی هم اشاره کرد و گفت: برخی چالش‌ها بین نمایندگان و وزیر پیشنهادی بود که باعث شد نمایندگان به اقناع لازم نرسند.

او ضمن تکذیب نقل قول از جانب خود پیرامون وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برخی رسانه‌ها تصریح کرد: من هیچ مصاحبه‌ای در رابطه با وزیر پیشنهادی با این رسانه‌ها نداشته‌ام.

کد خبر 5281342

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجید انصاری ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری هیئت مذهبی گرگان رسانه هیئت وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا وزیر پیشنهادی جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر‌ آموزش و پرورش امروز در برنامه پاسخگویی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، اظهار کرد:  البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق‌التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

اگرچه وزیر‌ آموزش و پرورش نوع خدمت و هدیه‌ای که برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است را اعلام نکرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است امشب 2 میلیون تومان به حساب فرهنگیان شاغل واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس