Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت گفتند.     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است:
تاسوعا مظهرشهادت اسوه ایثارو دلاوری و حقگزاری عباس بن علی(ع) است که با گذشت بیش ازهزارو سیصد سال نام آنحضرت با وفا و ادب و مردانگی در تاریخ ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نینوا سرزمینی بی مانند برای نمایش تمامی عشق برپرده هستی است. دایره آفرینش را بی کربلا وجودی نیست به راستی اگر معمارازل درخزانه خارج از وصف آفرینش گوهری چون حسین(ع) و مرواریدی چون زینب(س) نداشت کارکدامین نبی به کمال می رسید و راه کدامین رسول به نهایت پیوند می خورد؟ حسین و عاشورا و زینب ناموس دهرو باعث بقای هستی و تداوم راه پاکان و صالحان برای همیشه تاریخ بشرماندگارهستند. اگرفداکاری پاسداران عظیم الشان اسلام و شهادت جوانمردانه اصحاب فداکارامام حسین(ع) نبود اسلام درخفقان رژیم بنی امیه وارونه معرفی می شد و زحمات نبی اکرم(ص) واصحاب فداکارش به هدر می رفت. امام حسین(ع) که ازعصاره وحی الهی تغذیه ودرخاندان سید رسل محمد مصطفی(ص) وسید اولیای علی مرتضی(ع) و در دامن صدیقه طاهره(س) بزرگ شده بود قیام کرد و با فداکاری بی نظیرو نهضت الهی خود، واقعه بزرگی را به وجود آورد و با خون خود اسلام را زنده کرده است. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی را به رهبر معظم انقلاب - مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت عرض نموده وازخداوند متعال استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود شهدای کربلا به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف بابل تاسوعا وعاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا