Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان فعال بوده و در ۴ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۵ برگ معاینه فنی صادر شده است.

او افزود: در مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند که حدود ۸۵ درصد آنها در آزمون‌های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده ۲ هزار مورد است که یک هزار و ۴۴۲ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده‌اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: از ۱۳ هزار و ۷۵۶ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی استان تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۳ دستگاه در مرتبه اول توانسته‌اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می‌شوند، می‌توانند کمک موثری به شهرها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی استان اردبیل معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند