Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:15:14 GMT

کسب مقام قهرمانی مسابقات پاراآسیایی بحرین هدف ماست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۳۱۸۵

کسب مقام قهرمانی مسابقات پاراآسیایی بحرین هدف ماست

به گزارش ایرنا، علی اصغر هادی‌زاده روز یکشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم‌ملی شنای نابینایان و کم‌بینایان در یزد در گفت و گو با خبرنگاران استان افزود: آذرماه امسال مسابقات پاراآسیایی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود که در  رشته‌های شنا، دومیدانی و گلبال ورزشکاران اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: از مهرماه سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی، تیم‌ها با رعایت نکات بهداشتی و طبق مقررات فدراسیون کار تمرین خود را زیرنظر کادرفنی با نظم و ترتیب شروع کرده‌اند و آمادگی جسمانی و برنامه‌های خود را بیشتر در داخل منزل انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول بیان کرد: از نظر قوانین امسال این اتفاق افتاد و ورزشکاران می‌توانند در فضای موجود ورزش کنند و از آنجا که نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی هستیم در این المپیک در بحرین در تلاش هستیم تا این مقام حفظ شود و در صورت فراهم شدن شرایط برای اولین بار مقام قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

هادی‌زاده با اشاره به میزبانی یزد در برگزاری اردوی تیم‌ملی شنا تصریح کرد: این استان ورزشکاران و مربیان خوبی دارد که شاهد استفاده از این ظرفیت‌ها هستیم و دومین اردوی تیم ملی شنا با حضور ورزشکاران با همکاری مسوولان و هیات در حال  برگزاری است .

وی ادامه داد: وقفه در ورزش های آبی همچون سمی است که تلاش های گذشته را از بین می‌برد که از مسوولان ورزش و جوانان استان درخواست داریم تا با فراهم آوردن شرایط به گونه‌ای عمل شود که تلاش‌های این ورزشکاران به ثمر بنشیند و شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.

اردوی آمادگی تیم‌ملی شنای نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در رقابت‌های پاراالمپیک بحرین روز جمعه در استخر کاج یزد آغاز شد و زیرنظر کادرفنی با حضور ۱۲ شناگر برتر کشور به مدت پنج روز در ۲ نوبت صبح و عصر در یزد پیگیری می‌شود.

رادین جعفری، سامان آقاجانی، سید محمدمهدی محمدزاده، ایمان مزروعی، یاسین قبادی، رادمان سلطانلو، محمدرضا ریحانی، امیرمحمد فرخنده زاد، معین فاطمی، مرتضی سرحدی، علی حسن‌زاده و سید علی موسوی در اردو حضور دارند.

علیرضا ایزدی سرمربی و پدرام پورمحمودیان و ابوالفضل باغستانی مربیان تیم هستند و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب اردو طبق مقررات بهداشتی و مطابق نظر هیات‌های ورزشی در یزد فراهم شده است .

در آذرماه امسال بازی‌های پاراآسیایی در کشور بحرین برگزار می شود و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در ۲ بخش زنان و مردان شرکت می‌کنند.  

 رشته دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه‌برداری، شنا، پینگ پنگ، تکواندو و بسکتبال با ویلچر از جمله رشته‌هایی است که ورزشکاران شرکت کننده در آنها رقابت می‌کنند.

تاکنون سه دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان طی سال‌های ۲۰۰۹ در ژاپن، ۲۰۱۳ در مالزی و ۲۰۱۷ در امارات برگزار شده و کشورمان با حضور در هر سه دوره در تمام دوره‌ها موفق به کسب  نایب قهرمانی شده است.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که حدود ۷۰۰ نفر آنها را ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها بحرین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو یزد وزارت ورزش و جوانان نابینایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو یزد بحرین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو یزد وزارت ورزش و جوانان نابینایان تیم ملی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر