Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا جمشیدی، دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه‌ای، جزییات این تعطیلی را اعلام و مطرح کرده است: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا و نیز تعطیلی سامانه‌های بانکی ساتنا و چکاوک، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری از فردا تا شنبه هفته آینده تعطیل بوده و بنابراین، امکان تعیین شعب کشیک وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه نامه دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی ذکر شده است: تمدید ضمانت‌نامه‌های بانکی در ایام تعطیل از طریق سامانه سپام در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۳۱ انجام خواهد گرفت. خواهشمند است که بانک‌ها و موسسات اعتباری تمهیدات لازم برای تامین اسکناس کافی در دستگاه‌های خودپرداز در ایام مزبور را داشته باشند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1545375

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی بانک خصوصی بانک ها و موسسات اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟