Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دیدار با افشین ملایی از عملکرد فدراسیون ورزشهای همگانی در مدت حضور افشین ملایی تجلیل کرد.

به گزارش برنا، هادی بشیریان که روز دوشنبه در محل فدراسیون ورزشهای همگانی حضور یافته بود با اعلام آمادگی فدراسیون متبوعش برای همکاری با فدراسیون همگانی، ابراز امیدواری کرد این تعامل بتواند به توسعه و گسترش ورزش همگانی بین دانشجویان سراسر کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که رضا شجیع نایب رئیس، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی و دکتر محمد پورکیانی دبیرکل فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی حضور داشتند،  بشیریان با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی گفت: این فدراسیون که از سال 1384 فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرده است بیشتر از بعد قهرمانی فعالیت می کند اما به واسطه جمعیت بالایی که دارد باید در حوزه ورزش همگانی هم قدم های اساسی بردارد.

وی با بیان این که نزدیک به چهار میلیون دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور فعالیت دارند گفت: این جمعیت بین سنین 18 تا 24 سال هستند و از انرژی و جوانی پرشوری برای انجام فعالیت های ورزشی برخوردارند.. به همین خاطر باید این جوانان را در راستای انجام فعالیت های ورزشی هدایت کنیم. 

بشیریان با تمجید از عملکرد فدراسیون ورزشهای همگانی در مدت حضور افشین ملایی خاطرنشان کرد: با گزارشی که از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون دریافت کردم باید از عملکرد تیم مدیریتی این فدراسیون قدردانی کنم که در دوران کرونا و با توجه به شرایط و محدودیت هایی که وجود داشت قدم های بزرگی برای انجام فعالیت های بدنی مردم برداشته است. 

وی ادامه داد: همه ما باید دغدغه تامین سلامت مردم را داشته باشیم و در این راستا هر کمکی از عهده فدراسیون دانشگاهی بر بیاید اعلام آمادگی می کنیم. تلاش ما این است که بتوانیم سهم خودمان را در تامین سلامت مردم برداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند

معاون وزیر ورزش گفت: نگاه وزیر ورزش، نگاهی یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور به طور اعم و در فدراسیون هاکی به طور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی در نظر گرفته خواهد شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم. ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی بانوان از 24 تا 27 اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان 20 اردیبهشت راهی این رقابت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود