Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شناسایی ۳۳ هزار ساختمان ناایمن و ۳۵۰۰ ساختمان پر خطر گفت: در ماه‌های اخیر شهرداری تهران و دادستانی همکاری سابق را ندارد و بالغ بر ۵۰۰۰ مورد از ابلاغیه‌ها برای ساختمان‌های در خطر مورد بی توجهی قرار گرفته است. بنابراین ساماندهی وضعیت ساختمان های پر خطر شهر در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،  زهرا شمس احسان در چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع  گزارش عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بعد از پلاسکو هوشیاری بیشتری در مدیریت آتش نشانی انجام شد. در شورای چهارم با پیگیری آقای چمران سازوکاری برای خرید تجهیزات آتش نشانی انجام شد. همچنین در سال ۹۸ شهرداری ۳۳ هزار ساختمان نا ایمن را شناسایی کرد که۶۰۰۰ مورد کم خطر و ۳۵۰۰ مورد پر خطر هستند.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل قانونی در دوره گذشته چه اتفاقی صورت گرفته است؟ عنوان کرد: باید در این دوره این موضوع مورد اولویت قرار گیرد تا فاجعه کلینیک سینا اطهر تکرار نشود. در ماه‌های اخیر شهرداری تهران و دادستانی همکاری سابق را ندارد و بالغ بر ۵۰۰۰ مورد از ابلاغیه‌ها برای ساختمان‌های در خطر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در شرایط اقتصادی موجود بخشی از افراد رو به دستفروشی آورده‌اند و عدم ساماندهی آنها نیز با وجود دو مصوبه را شاهد بوده‌ایم.

شمس احسان تاکید کرد: یکی از مسائل مهم کشور کمبود منابع آبی است که طبق آخرین آمارها سالانه ۲۰۰ میلیون متر مربع برای آبیاری استفاده می‌شود و در این شرایط سوال است که چه میزان از طریق پساب تأمین می‌شود. متأسفانه لایحه "طرح جامع آب خام تهران" هنوز از دوره سوم شورای شهر تعیین تکلیف نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران پر خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳