Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ صادق مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان از ساعت ۱۲ امروز اجرا شد.

او افزود: براین اساس تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ شهریور خودرو‌های شخصی با پلاک بومی نمی‌توانند از استان خارج شوند و خودرو‌های با پلاک غیربومی نیز حق ورود به استان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: رانندگانی که به این طرح پایبند نباشند هم یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و هم به محل آغاز حرکت خود بازگشت داده می‏‌شوند.

مزارعی ادامه داد: رانندگان متخلف یک ماه فرصت دارند جریمه خود را بپردازند و در صورت پرداخت نکردن، جریمه ۲ برابر می‌شود.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه همه شهرستان‌های استان در شرایط قرمز کرونایی هستند، طرح محدودیت ورود به این شهرستان‌ها و خروج از آن‌ها مانند پیش وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر همچنین گفت: محدودیت تردد خودروها در شهر‌ها نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد به قوت خود باقی است و رانندگان مراقب باشند که به علت سرپیچی از این دستورالعمل جریمه نشوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بوشهر
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد