Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت,معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نشست ستاد استانی کرونا با فرمانداران با عذرخواهی از محدودیت‌های کرونایی ایجاد شده برای شهروندان افزود: با وجود تعطیلی بسیاری از مشاغل و ادارات، اما همه مسئولان برای انجام تکالیف محول شده در استان حضور دارند, بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود همراهی لازم را در اجرای موفق این محدودیت‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: عوامل انتظامی در خط مقدم اجرای محدودیت‌های تردد برای خودرو‌ها هستند بنابراین فرمانداری‌ها باید زمینه اجرای این طرح را مهیا کرده و از امکانات موجود در دستگاه‌های اداری که متعلق به نظام جمهوری اسلامی است را در اختیار این نیرو قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ابراز امیدواری کرد با مسدود کردن راه‌های ورود به استان با همکاری و انسجام سایر نهاد‌ها شاهد حضور و تردد خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی در سطح استان نباشیم.

آزادبخت اظهار داشت: همکاری هیات‌های مذهبی و عزاداران حسینی در اجرای  شیوه نامه های بهداشتی مطلوب بوده است و طی بازدید شب گذشته تیمی از ۱۳ هیات عزاداری شهر همدان، همه این هیات‌ها در فضای باز و با رعایت فاصله فیزیکی عزاداری کردند.

او گفت: با وجود ممنوعیت فعالیت اماکن ورزشی در شرایط قرمز کرونایی، اما گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت باشگاه‌های بدنسازی به گوش رسیده است که باید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان از فعالیت این رشته ورزشی در این شرایط بحرانی جلوگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تا پنجم شهریور باید به صورت آماده باش محدودیت‌های تردد را اعمال کنند، فرمانداران پشتیبانی لازم را از این نیرو برای اجرای درست تکالیف و ماموریت‌ها داشته باشند.

آزادبخت ادامه داد: بسیاری از ادارات حدود یک هفته تعطیل هستند و این تعطیلی به معنای حضور کارمندان در بیرون از منزل نیست بلکه کارمندان باید با رعایت قرنطینه خانگی و تنها خروج از منزل در موارد اضطراری ستاد کرونا را در مهار این ویروس یاری دهند.

فرماندار همدان نیز گفت: با وجود اینکه فعالیت مشاغل گروه یک در این شرایط قرمز کرونایی منعی ندارد، اما با همکاری اصناف و اتحادیه مقرر شد بخشی از مشاغل گروه یک نیز تعطیل شده و تنها مشاغل ضروری نظیر نانوایی، قصابی، میوه فروشی و داروخانه‌ها فعال هستند.

محمد علی محمدی با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد صنفی در شهرستان همدان فعالیت می‌کنند اظهار داشت: بخش زیادی از این واحد‌ها از فردا تعطیل هستند و نظارت بر این واحد‌ها از سوی بازرسان اتحادیه صورت می‌گیرد.

او بیان کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا تردد خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی حتی در صورت سکونت مالک خودرو در همدان ممنوع است همچنین حضور خودرو‌های شهرستانی با پلاک ایران ۲۸ در بوستان ها، تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی ممنوع است.

فرماندار همدان ادامه داد: در حوزه حمل و نقل درون شهری شامل اتوبوسرانی در این هفته شمار خودرو‌ها به ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

محمدی تاکید کرد: با وجود تعطیلی بسیاری از مشاغل برگزاری مراسم با حضور چند هزار نفر در میدان اصلی شهر همدان ضرورتی ندارد همچنین در صورت تمکین نکردن مسئولان حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به پروتکل‌های بهداشتی باید طبق قانون اقدام لازم صورت گیرد.

هم اینک تمامی شهرستان‌های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند که وضعیت ۶ شهرستان بحرانی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی استانداری همدان محدودیت ها خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز