Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@10:46:36 GMT

امیدواری اسطوره سرخ ها درباره ماندن آقای ستاره

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۳۷۹۴

امیدواری اسطوره سرخ ها درباره ماندن آقای ستاره

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل اسکولز، هافبک سابق شیاطین سرخ، پس از بازی چشمگیر پل پوگبا مقابل لیدز به گمانه زنی درباره آینده این ستاره فرانسوی پرداخت.

پل اسکولز گفت که معتقد است پوگبا قرارداد جدیدی با منچستریونایتد که اکنون قادر به کسب جام است، امضا خواهد کرد.

تنها ۱۱ ماه دیگر از قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد باقی مانده و شایعه شده بود که شیاطین سرخ ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان، این بازیکن برنده جام جهانی را بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید و پاری سن ژرمن هر دو به شدت با پوگبا در ارتباط هستند، در حالی که بازگشت احتمالی او به تیم فوتبال یوونتوس نیز مورد بحث قرار گرفته است، اما اسکولز مطمئن است که این هافبک با استعداد تمدید حضور خود در اولدترافورد را انتخاب خواهد کرد.

پوگبا در پیروزی ۵-۱ یونایتد مقابل لیدز در اولین مسابقه از فصل جدید نمایش فوق العاده ای داشت و اسکولز معتقد بود که اوله گونار سولسشر در حال حاضر از قدرت کافی برخوردار است تا چهار سال ناکامی در جام بردن را به پایان برساند.

اسکولز در مورد آینده پوگبا گفت:

“من فکر می کنم او می ماند. واقعا معتقدم که او خواهد ماند.

چند سال پیش او در تیمی بازی می کرد که به اندازه تیم فعلی عملکرد خوبی نداشت و به نظر می رسد با این تعداد بازیکن هجومی که در کنار خود دارد و با توانایی هایی که خودش دارد، فکر می کنم که او خیلی چیزها را به تیم اضافه خواهد کرد.

 

من فکر می کنم او در نهایت قرارداد جدیدی را امضا می کند. اگر این تیم به این شکل پیش برود، اینطور پیشرفت کند… نمی خواهم خیلی هیجان زده شوم، اما این تیمی است که می تواند به قهرمانی برسد و این همان چیزی است که پوگبا می خواهد انجام دهد. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا پل اسکولز پل پوگبا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود