Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، نه نفر از اعضای شورا برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان‎های تهران، ری و شمیران انتخاب شدند.

به گزارش برنا؛ در چهارمین جلسه علنی دوره ششم شورای شهر تهران، سه نفر از اعضای شورا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان تهران، سه نفر از اعضای شورا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان ری و سه نفر از اعضای شورا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان شمیران کاندید شدند که به شرح ذیل مورد تایید و انتخاب اعضا قرار گرفتند:

برای شهرستان تهران: مهدی چمران، علیرضا نادعلی و مهدی اقراریان کاندید شدند که به رای گذاشته شدند و با ۱۹ رأی موافق اعضا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شهرستان ری: پرویز سروری، جعفر شربیانی و سید احمد علوی کاندید شدند که به رای گذاشته شده و با ۱۹ رای موافق انتخاب شدند.

برای شهرستان شمیران نیز سید محمد آقامیری، احمد صادقی و نرگش معدنی پور کاندید شده که  با ۱۹ رای موافق انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر شورای اسلامی اعضای شورای شهر شورای ششم اسلامی شهرستان شورای اسلامی انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا