Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در جلسه شورای اداری فارس در شیراز افزود: قطعا  اگر بنا باشد چنین اتفاقی در هر کجا روی دهد اولین کسی که در استان در جریان قرار خواهد گرفت استاندار خواهد بود.
وی ادامه داد: هویت استان فارس در یکپارچکی و انسجام آن است و قطعا فارس بزرگ می‌تواند اقتدار لازم و هویت کشور را به نمایش بگذارد و این استان همواره به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در امور مختلف مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: اگر ضرورتی در این زمینه احساس شود این کار با طی مراحل قانونی و در نظر گرفتن رضایت مردم انجام خواهد شد.
استاندار فارس اضافه کرد: تقسیمات کشوری باید موجب همگرایی، اتحاد و انسجام بیشتر و خدمات رسانی مناسب‌تر شود و اگر بنا باشد که به ایجاد تنش، واگرایی، نارضایتی و دلخوری منتهی شود در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

برخورد فانونی با هرگونه تخطی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی 
استاندار فارس، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور و استان و تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی ۶ روزه کشور افزود: با توجه به حساسیت شرایط با هرگونه تخطی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد قانونی و جدی خواهد شد.
رحیمی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند به هرگونه درخواست و مطالبه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا پاسخ سریع و مثبت دهند و امکانات خود را در اختیار این مجموعه قرار دهند.
وی ادامه داد: تعطیلی اعلام شده نه برای انجام سفر و دورهمی، بلکه برای کمک به قطع زنجیره کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان که به شدت تحت فشار قرار دارند هست.
رحیمی افزود: هم اینک افزون بر ۱۰۷ درصد تخت‌های عادی و ۹۷ درصد تخت‌های ویژه در استان اشغال شده و ضرورت دارد که دستورالعمل‌ها بیش از پیش رعایت شود.
استاندار فارس از دانشگاه علوم پزشکی خواست که به گونه‌ای صف های تزریق واکسن را تنظیم کند که مردم زمان زیادی در صفوف تزریق معطل نشوند.
رحیمی، همچنین از اصناف خواست همانگونه که تاکنون همکاری کرده‌اند برای عبور از این شرایط کنونی نیز همکاری لازم را داشته باشند.
او گفت: به جز مشاغل گروه یک و مشاغل ضروری، سایر مشاغل همانند گذشته همکاری و فعالیت خود را متوقف کنند.

مدیران دستگاه های اجرایی فعالیت خود را با سیاست های رییس جمهوری تنظیم کنند
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که فعالیت‌های خود را در با سیاست‌های رییس جمهوری تنظیم کنند.
رحیمی افزود: از جمله مباجث مهمی که در سخنان رییس جمهوری قابل درک است موضوع مبارزه با فساد به عنوان یک مشکل اساسی جامعه است.
وی گفت: در زمینه مبارزه با فساد در گذشته نیز اقداماتی انجام شده و امیدواریم در آینده نیز با اصلاح سیستم‌ها و رویه‌ها؛ شفافیت لازم برای مقابله با فساد و جلوگیری از بروز آن در جامعه را شاهد باشیم.
استاندار فارس همچنین ابراز امیدواری کرد که با رای بالای مجلس به وزرای پیشنهادی، حمایت جدی از دولت برای حل مشکلات کشور و مردم صورت گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تقسیمات کشوری شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تقسیمات کشوری شیراز ویروس کرونا تقسیمات کشوری شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس