Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم گل گهر سیرجان گفت: ارقامی که برای دروازه بان ها در لیگ برتر پیشنهاد می‌شود کمتر از 10 میلیارد نیست اما ما فروزان را مبلغی خیلی کمتر از این جذب کردیم.

به گزارش طرفداری، حیدر افسری در خصوص اینکه گفته می‌شود گل گهر دربازار نقل و انتقالات با پرداخت ارقامی مانند 20 میلیارد برای محسن فروزان یا 11 میلیارد برای مهدی تیکدری فعالیت می‌کند، به فارس گفت:

نمی‌دانم این ارقام را از کجا می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکسی خواست حاضریم قراردادها را نشانش بدهیم. پولی که ما به بازیکنان می‌دهیم شاید و تاکید می‌کنم شاید یک چهارم این ارقامی که مطرح می‌کنند، باشد.

افسری در مورد اینکه آیا گل گهر 20میلیارد به بازیکنی پول می‌دهد، گفت:

واقعا توان مان به این اعداد و ارقام نمی‌رسد. ما طبق عرف بازار با تیم‌های دیگر رقایبت می‌کنیم و اگر زورمان برسد بازیکنان خودمان را نگه می‌داریم. ارقامی که برای گلرها در لیگ برتر پیشنهاد می‌شود کمتر از 10 میلیارد نیست اما ما فروزان را مبلغی خیلی کمتر از این جذب کردیم. رقم قرارداد تیکدری هم اصلا اینطور نیست و او از قرارداد خودش به تراکتور پول رضایتنامه را پرداخت می‌کند. امیدوارم این بی اخلاقی‌ها انجام نشود.

مدیر تیم گل گهر تصریح کرد:

امسال ارقام نقل و انتقالات واقعا اذیت کننده شده است. متاسفانه نمی‌دانیم قیمت در بازار همین است یا کاذب است. اما آنچه که می‌بینیم؛ سه تیم رقیب ما به راحتی مشغول فعالیت هستند. بازیکن در مذاکره می‌گوید X تومان بدهید. وقتی پاسخ منفی می‌دهیم خیلی راحت می‌گوید به فلان تیم می‌روم. می‌دانیم که از سپاهان، استقلال و پرسپولیس پیشنها دارند و این کار ما را سخت تر می‌کند. 

افسری در مورد فعالیت گل گهر در نقل و انتقالات عنوان کرد:

طبق آنچه که عرف بازار است کار می‌کنیم. هرچند کارمان در رقابت با این سه تیم سخت است. ارقامی که در مورد ما مطرح می‌شود اصلا درست نیست. نمی‌دانم این تخریب‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد. ما تیمی هستیم که در فصل گذشته پنجم شده و طبیعی است که سه تیم مطرح به دنبال بازیکنانش باشند.

افسری در مورد اینکه در فضای مجازی گل گهر را با تیم پاری سن‌ژرمن مقایسه می‌کنند، گفت:

مگر کدام بازیکن را آوردیم که چنین حرفی می‌زنند؟ سه بازیکن آوردیم که مبلغ قراردادشان مشخص است. خارج از عرف بازار هم نیست. تراز بودجه ما مشخص است و نمی‌توانیم 200میلیارد هزینه کنیم.

افسری در خصوص اینکه گفته می‌شود علیرضا ابراهیمی 10میلیارد گل گهر را قبول نکرده و با قرارداد کمتر از این مبلغ به پرسپولیس رفته گفت:

نمی‌دانم با چه مبلغی به پرسپولیس رفته اما او اصلا در لیست امیر قلعه‌نویی نبود. ولی می‌دانم که اگر به پرسپولیس نمی‌رفت دو سه میلیارد بیشتر از ما درخواست می‌کرد. تیم‌های دیگر از ما بیشتر هزینه می‌کنند و کارشان از ما راحت تر است. به عنوان مثال وقتی مغانلو را از پرتغال یا ترابی را از قطر می‌آورند باید هزینه کنند و به همین راحتی نیست. ارقام آن هم مشخص است.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! مانع احتمالی بر سر راه انتقال احمد نوراللهی به الاهلی واکنش های امیر عابدزاده مقابل آلکورکون / فیلم دلخوری لاپورتا از جوردی آلبا؛ کاپیتانی که حقوق خود را کاهش نداد! وقتی استعدادیاب نیوکاسل، زیدان را در حد سطح اول انگلیس ندانست/ داستان فراموش شده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم