Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی کوچی گفت: ایشان قول دادند که هر ماه یکبار جلسات تخصصی را با کمیسیون عمران داشته باشند؛ به ویژه در حوزه مصالح ساختمانی با توجه به اینکه ما در بحث سیمان و فولاد تقریبا نزدیک به دوبرابر نیاز داخل تولید می‌کنیم ولی این محصولات اکنون در بازار کمیاب هستند یا قیمت آن‌ها غیرواقعی است.

«محمدرضا رضایی کوچی» رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با جلسه امروز کمیسیون عمران با وزرای پیشنهادی دولت گفت: امروز در کمیسیون عمران در خدمت وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم که در جمع نمایندگان عضو کمیسیون حضور پیدا کردند و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در جلسه با وزیر پیشنهادی صمت در بحث تولید به ویژه مصالح ساختمانی که امروز در عرصه جهش تولید مسکن به آن نیاز ضروری داریم با دو محور کنترل خدمت و اولویت تامین نیاز داخل کشور نسبت به صادرات گفت‌وگوهایی داشتیم. همچنین صحبت‌های مفصلی درخصوص کیفیت خودروهای داخلی، ارتقاء کیفیت و همینطور بحث توجه به معادن که می‌تواند درآمد داشته باشد، دغدغه‌ها و نظرات رد و بدل شد.

او در ادامه گفت: ایشان قول دادند که هر ماه یکبار جلسات تخصصی را با کمیسیون عمران داشته باشند؛ به ویژه در حوزه مصالح ساختمانی با توجه به اینکه ما در بحث سیمان و فولاد تقریبا نزدیک به دوبرابر نیاز داخل تولید می‌کنیم ولی این محصولات اکنون در بازار کمیاب هستند یا قیمت آن‌ها غیرواقعی است. مقرر شد در این حوزه بررسی کنیم و برای کنترل قیمت‌ها راهکار پیدا کنیم به دلیل اینکه این شرکت‌ها اگرچه خصوصی هستند اما از یارانه پنهان استفاده می‌کنند؛ لذا وقتی ما در داخل کشور نیاز داریم دلیلی ندارد که صادرات داشته باشیم اما در این هفته‌ها می‌بینیم که سیمان در داخل کمیاب است اما در حال صادر شدن است. در پایان نظر اکثر قاطع اعضای کمیسیون روی برنامه وزیر صمت مثبت بود.

رضایی کوچی بیان کرد: در بحث وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، ایشان هم به کمیسیون آمدند و در این جلسه بحث‌های مفصلی در حوزه بیمه همگانی و مجتمع‌های تولیدی در حوزه مصالح ساختمانی از جمله فولاد و سیمان انجام شد. همچنین در حوزه اشتغال و کارآفرینی اعم از مشاغل خانگی و مشاغل بزرگ، بحث کارگران ساختمانی و ایرلاین آسمان گفت‌وگو‌های جدی انجام شد الحمدالله آقای عبدالملکی به خوبی مباحث و برنامه‌های خود را توضیح و به سوالات نمایندگان پاسخ داده و نمایندگان را قانع کردند. لذا ایشان هم موفق شدند که موافقت اکثریت قاطع نمایندگان را در کمیسیون عمران جلب کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس برنا دولت معدن کار و رفاه اجتماعی مسکن درآمد سیمان فولاد یارانه کار و رفاه اشتغال رئیس کمیسیون عمران مصالح ساختمانی کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی