Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر تهران گفت: فکر می کنیم تایید حکم شهردار منتخب شورا توسط وزارت کشور به زودی انجام می پذیرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در پایان چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره روند تایید حکم و شروع کار زاکانی شهردار منتخب شورا گفت: هر موقع که وزارت کشور حکم را بدهد و بررسی‌شان تمام شود، چرا که آنها بررسی های مقدماتی می کنند  و وقتی حکم را دادند، شهردار بلافاصله کار خود را آغاز می‌کند که فکر می کنیم به زودی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گزارش معاونت خدمات شهری گفت: معاونت خدمات شهری یکی از معاونت‌های موفق شهرداری تهران بوده اما ما انتظارات فراتری داریم به ویژه در موضوع جمع آوری پسماند و رفت و روب ها که مطرح کردیم و به سرپرست شهرداری تهران نیز اعلام خواهیم کرد که باید در این زمینه یک تحول سریع و فوری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا