Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:18:13 GMT

ثبت نام دوره های کارشناسی علمی کاربردی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۳۸۰

ثبت نام دوره های کارشناسی علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه ثبت نام برای متقاضیان پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۲۴ مرداد تا روز یکشنبه ۳۱ مرداد فعال شده است.

دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینش دانشجو در کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان با عنایت به ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط انجام می‌گیرد.

متقاضیان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (۳) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به متقاضیان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

پیشنهاد می‌شود متقاضیان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام کنند.

متقاضیان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوی دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

هزینه ثبت نام مبلغ ۶۸۰ هزار ریال است و متقاضیان باید کارت اعتباری ثبت نام را به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، خریداری کنند.

دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد مجاز به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل هستند. چنانچه متقاضی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی نشود قبولی ایشان لغو و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و ...) مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، نسبت به دریافت یک نسخه پرینت و نگهداری شماره پرونده ۶ رقمی، کدپیگیری ۱۶ رقمی و تقاضانامه اقدام کنند.

هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

کد خبر 5281855

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای مهندسی فناوری پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش کنکور 1400 دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بدون آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته کاردانی نظام جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون جامع دکتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های ایران کدرشته محل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد