Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مراکز انتقال خون فعال تهران در روزهای تعطیل و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اعلام شد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران، مراکز اهدای خون در روزهای تعطیل  پیش رو در ۲۵، ۲۶، ۲۹و ۳۰ مرداد به شرح زیر فعال خواهد بود:

- مرکز جامع وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۳۰، مرکز جامع منطقه ۵ (ستاری) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز جامع منطقه ۴ (تهرانپارس) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۹ تا ۱۶

همچنین مراکز فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح زیر است:

تاسوعا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) و مرکزجامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۸ تا ۲۴، مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک و مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشورا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) و مرکز جامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۷ تا ۲۴، و مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک، مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۷ تا ۱۶ فعال است.

داوطلبان اهدای خون می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت دهی به آدرس http://nobatdehi.ibto.ir زمان خلوت تری را برای اهدای خون و ادای نذر خود انتخاب و با نظم بیشتری اقدام به اهدا کنند.

گفتنی است پویش "نجات جان یک انسان نذر امسال من" از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در مراکز انتقال خون استان تهران در حال برگزاری است و پذیرای نذر خون و فراورده توسط شهروندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي خون سازمان انتقال خون خیز پنجم کرونا مرکز جامع شهید انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه این طرح با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، گفت:این طرح علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضع منابع آلاینده، ارائه راه کار‌های مدیریتی کاهش پیامد‌های محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

علی اصغر طاهری، مراحل انجام طرح را شامل مرحله مطالعات و بررسی کلیات وضع محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکار‌های کاهش آلاینده ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کار‌های مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

آقای طاهری بابیان اینکه دراین اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود