Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی نخعی گفت: امروز کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به منظور بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌های‌شان تشکیل شد.

نماینده مردم نهبندان و و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، صبح امروز سید اسماعیل خطیب به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات به کمیسیون انرژی آمده و درخصوص برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبرد‌های مدنظر خود توضیحاتی ارائه و نمایندگان نیز سوالات و ابهامات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای به‌عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن‌ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را در این خصوص مطرح کرد.

نخعی همچنین با اشاره به حضور بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون، گفت: در این جلسه نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید موکد داشتند که وزیر پیشنهادی نیز از داشتن برنامه برای انجام این مهم طی ۶ ماه بعد از آغاز به کار خود، خبر داد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عین‌اللهی بر ادامه قرنطینه سراسری (البته نه به شکل کنونی) تاکید کرد، اضافه کرد: همچنین باتوجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس واکسیناسیون کمیسیون انرژی وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، بری در یک برنامه تلویزیونی افزود: درباره طرح فرانسه از « استفان سژورنه» سوال کردم و او گفت که در چند ساعت آینده به دستتان می رسد و توافق کردیم که به محض دریافت طرح، آن را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: سژورنه از جدا بودن جبهه لبنان از غزه سخنی نگفت بلکه من بارها تاکید کردم که جنگ در مرزهای لبنان فقط با پایان جنگ در غزه متوقف می شود.

«عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان نیز پس از دیدار با وزیر خارجه فرانسه گفت: خواستار اجرای فراگیر و کامل قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل و برقراری آرامش هستیم.

وزیرخارجه فرانسه نیز پس از دیدار با مقامات لبنانی در یک نشست خبری در سفارت فرانسه در بیروت گفت: پیشرفت خوبی درباره پیشنهادهای فرانسه در گفت و گو با مسئولان لبنانی حاصل شد و در هفته های آینده نیز در این باره تبادل نظر می کنیم.

سژورنه اضافه کرد: همه جریان های لبنانی باید به مسئولیت خود عمل کنند و نباید به سمت بدترین سناریوی ممکن یعنی جنگ رفت و من این موضوع را با نخست وزیر و رئیس پارلمان و فرمانده ارتش لبنان درمیان گذاشتم.

گفتنی است؛ استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه روز یکشنبه در بیروت با نخست وزیر، وزیرخارجه و رئیس پارلمان لبنان دیدار و درباره طرح پیشنهادی فرانسه به منظور کاهش تنش در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی گفت و گو کرد.

مقاومت اسلامی و مسئولان لبنانی بارها بر ادامه عملیات ضد صهیونیستی در جنوب این کشور تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه تاکید کرده اند.

برهمین اساس، قائم‌ مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان روز شنبه تاکید کرد که تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.

«شیخ نعیم قاسم» در این باره اظهار داشت: کسی که آینده را نبیند و دشمن صهیونیستی را نشناسد، ثمره کمک‌های ما به غزه و دفاع از مرزهای لبنان را متوجه نخواهد شد.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان نیز با بیان اینکه تجاوز به غیرنظامیان در لبنان معادلات را تغییر نخواهد داد، تاکید کرد که جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، عراق و یمن تنها با توقف تجاوزها به نوار غزه، متوقف خواهند شد.

اخیرا شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، همچنین ۲۷ درصد از کسانی که شغل‌ آزاد دارند، به این فکر می کنند که فعالیت‌های تجاری خود را به طور دائم از شمال به مناطق دیگری انتقال دهند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در گزارش هایی اعلام کردند که ۷۳درصد از اصحاب مشاغل آزاد در شمال سرزمین های اشغالی اعلام کردند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی در این مناطق بدتر شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است