Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم سوگواره احلی من العسل یادواره حضرت قاسم ابن الحسن (ع) با حضور نوجوانان و جوانان عاشورایی درسراسر استان مرکزی برگزار شد.

همایش "احلی من العسل" در ساوه هم با حضور نوجوانان و جوانان دانش آموز ساوجی برگزار شد.

این سوگواره همه ساله در ماه محرم به منظور بزرگداشت شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم (ع) فرزند امام حسن (ع) که مرگ را از عسل شیرین‌تر می‌دانست برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با حضور نوجوانان برگزار شد و هدف از برگزاری این همایش آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز قیام امام حسین (ع) است.

در این گردهمایی که هر ساله به یاد قاسم ابن الحسن برگزار می‌شود امروز هم جوانان و نوجوانان در میعادگاه‌های اعلام شده در رثای این جوانان رشید کربلا بر سر و سینه زدند و و اشک ماتم ریختند.

چند سال است که همایش «احلی من العسل» در استان مرکزی با همکاری متولیان امر با هدف غنی سازی فرهنگ حسینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا از این آینده‌سازان قدم در راه حسین و اهل بیت بگذارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احلی من العسل استان مرکزی شهرستان ساوه احلی من العسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد