Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:46:43 GMT

درخواست سنگین ذوب آهن برای استقلال شدن جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۵۳۵

درخواست سنگین ذوب آهن برای استقلال شدن جهانی

میلاد جهانی که به دنبال دریافت رضایت نامه اش است، به زودی برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، در محل دفتر این باشگاه حاضر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال برای تقویت این تیم در فصل آینده، در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر فرهاد مجیدی هستند و در این میان نیز، میلاد جهانی که از فصل گذشته زمزمه های حضور او در جمع آبی پوشان به گوش می رسید، به زودی با مدیران این تیم وارد مذاکره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میلاد جهانی که فصل گذشته یکی از بهترین های ذوب آهن بود و با به ثمر رساندن 5 گل و دادن 3 پاس گل در ماندگاری این تیم در لیگ برتر نقش مهمی داشت، در حال رایزنی با مدیران این تیم اصفهانی است تا با دریافت رضایت نامه اش از این تیم جدا شده و با سایر گزینه هایش وارد مذاکره شود.


هافبک 32 ساله ذوبی ها که به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به ادامه حضورش در اصفهان نیست، به دنبال دریافت رضایت نامه اش از مدیران این تیم است و تهران را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است. نکته مهم در این میان، مبلغ درخواستی ذوبی ها از هافبک تیمشان برای صدور رضایت نامه است که خود جهانی حاضر شده این هزینه را پرداخت کند.


مبلغی که مدیران ذوب آهن از جهانی طلب کرده اند، سنگین بوده ولی با این وجود جهانی در تدارک پرداخت مبلغ مورد نظر اصفهانی ها برای فسخ قراردادش است. او تصمیم خودش را گرفته و به زودی راهی تهران شده و با مدیران استقلال وارد مذاکره می شود.

نقل و انتقالات 1400 میلاد جهانی استقلال تهران ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 میلاد جهانی استقلال تهران ذوب آهن اصفهان میلاد جهانی رضایت نامه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه