Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی نامه‌ای از مسئولان دفاتر نهاد در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست ضمن پیگیری برای رفع کاستی‌های کادر درمان و امکان درمانی و نظارت بر نحوه خدمت رسانی به بیماران اورژانسی، ظرفیت‌های نیروهای انسانی و جهادی طلاب و دانشجویی سایر دفاتر نهاد و استانی را نیز برای کمک رسانی در اختیار دفاتر علوم پزشکی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

مسئولان محترم دفاتر نهاد در دانشگاه‌های علوم پزشکی

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خستگی مفرط کارکنان بخش‌های مرتبط درمانی؛ ضرورت دارد همکاران نهاد همراه با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و رؤسای بیمارستان‌های کرونایی در ساعات غیر اداری در آن مراکز درمانی حضور یافته و ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری رفع کاستی‌ها، بر نحوه خدمت رسانی به بیماران اورژانسی نظارت نموده و امکانات لازم و منابع انسانی قابل استفاده در استان را به مدد کادر درمان بیاورند.

ارسال گزارش اقدامات انجام شده برای اینجانب مزید امتنان است.

همچنین دفاتر استانی نهاد، ظرفیت‌های نیروهای انسانی و جهادی طلاب و دانشجویی سایر دفاتر نهاد و استانی را نیز برای کمک رسانی در اختیار دفاتر علوم پزشکی قرار دهند.

کد خبر 5281727 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی ویروس کرونا سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی کنکور 1400 دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بدون آزمون وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته کاردانی نظام جدید پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون جامع دکتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا دفاتر نهاد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است