Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد قاسمی، دادستان قزوین در نشست ستاد کرونای استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: به نظر می رسد علیرغم مصوباتی که می تواند به کاهش مشکلات کمک کند، اما در اجرا ضعف هایی وجود دارد و دستاوردها قابل قبول نیست.

او افزود: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می کنند و اگر قرار باشد برخی رسانه ها نیز موج جدیدی ایجاد کنند و خدمات ارائه شده زیر سوال برده شود این بی انصافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان در ادامه بیان کرد: بی تفاوتی و عدم رعایت پروتکل ها نشان می دهد هنوز بسیاری از شهروندان به عمق فاجعه پی نبرده‌اند و تا زمانی که یک نفر از بستگان خود را در شرایط ابتلا نبینند احساس خطر نمی کنند.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: رسالت همه اجرای دقیق مصوبات ستاد است و باید نظارت و کنترل ها بیشتر شود تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

قاسمی در ادامه از انعکاس برخی مشکلات درمانی در شرایط کنونی توسط رسانه ها انتقاد کرد و یادآورشد: امروز وقت متهم کردن یکدیگر نیست و اگر مشکل و یا کمبودی در بخش درمانی دیده می شود که همه هم قبول دارند، نباید با جنجال رسانه ای روبه رو شود و دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

دادستان قزوین تاکید کرد: همه دستگاه و نهادها در کنار دانشگاه علوم پزشکی تلاششان بر این است تا ویروس کرونا مهار شود، هر چند یک سری نارسایی ها و کمبودها هم وجود دارد و ما باید منصفانه قضاوت کنیم و با در نظر گرفتن شرایط غیر عادی و اقدامات انجام شده اگر کمبودی هم مشاهده شد؛ که با بیان آن قابل حل شدن است، آن را به مسئول مربوطه متذکر شویم.

او گفت: رسانه ها به خوبی پای کار بوده‌اند و اگر برخی هدفشان اصلاح امور است باید از روش های منطقی و اصولی استفاده کنند و اگر هدف تخریب و زیر سوال بردن است که باید به گونه‌ای دیگر نگاه کرد.

دادستان قزوین اظهارکرد: همه باید کمک کنیم تا با همکاری رسانه ها میزان ورودی بیمار به بیمارستانها کاهش یابد در غیر این صورت امکانات استان جوابگوی نیازها نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با سرعت بخشیدن به تزریق واکسن، بهره گیری از ظرفیت درمانی بخش دولتی و خصوصی، همکاری بیشتر مردم و دعوت به رعایت پروتکل ها باید از شرایط سخت کنونی با آسیب کمتری عبور کنیم.

48

کد خبر 1545378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟