Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه تودیع سعید آذری، مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این جلسه در خصوص چگونگی انتخاب مدیرعامل باشگاه، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که سهام دار شرکت دارد و چالش هایی که در انتخاب گزینه های مختلف داشتیم، در نهایت جمع بندی به گرشاسبی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک گزینه بومی و توانمند است که رزومه بسیار درخشانی از فعالیت در پرسپولیس، پیکان، تربیت بدنی استان خوزستان و تهران به همراه دارد. از اودعوت به عمل آمد که در مجموعه بزرگ فولاد خوزستان خدمتش باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تغییر در مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در این برهه زمانی را به مسابقه دو امداد تشبیه کرد و گفت: در زمان مدیریت آذری کیفیت باشگاه فولاد خوزستان با نتایج کسب شده بهتر شد و هم اینک این امانت به دست گرشاسبی سپرده می‌شود تا او نیز با دقت نظر و استفاده از ظرفیت های موجود این مسیر را برای تداوم موفقیت ها ادامه دهند.

ابراهیمی همچنین در خصوص جدایی آذری، اظهار داشت: مدیران همواره دوست دارند در اوج خداحافظی کند و این اتفاق نیز با توجه به نتایج کسب شده، در بهترین شرایط برای آذری رخ داد. ما در مجموعه فولاد خوزستان از این همکاری بسیار خشنود بودیم و برای ایشان در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت داریم.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات آذری، اظهار داشت: ایشان یک قهرمان و یک مدیر حرفه‌ای هستند و در فضایی دوستانه سعی می‌کنیم در آینده نیز از مشاوره‌ها و تجربیات او استفاده کنیم. مطمئناً در شرایطی که تیم قهرمان حذفی شده و انتظارات بالا رفته کار بسیار سختی در پیش داریم و باید با سرعت و دقت اقدامات لازم را برای حضور قدرتمند فولاد در رقابت های آینده لیگ برتر انجام دهیم. انشاالله سعی میکنیم با یک کار جمعی و صادقانه باشگاه فولاد را به جایگاه اصلی خود برسانیم و رو سفید شویم.

سعید آذری نیز ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران شرکت از باشگاه فولاد، عنوان کرد: حمید گرشاسبی از اساتید ورزش و مدیریت کشور است و خدا را شاکرم که مدیریت باشگاه فولاد به او سپرده شده است. در کسوت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و سایر پست هایی که داشته بسیار موفق عمل کرده است. برای او و این باشگاه بزرگ آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر امروز مراسم بدرقه سعید آذری، مدیرعامل پیشین باشگاه خوزستان با حضور کارکنان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود