Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی قوانین را برای همه تیم ها یکسان می داند.

دو روز پیش بود که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری اش نسبت به ولخرجی برخی تیم ها صحبت کرد و خریدهای آن ها را "بدون محدودیت و مرز" خواند. به گزارش بی بی سی پپ گواردیولا اما در صحبت هایش این حرف های کلوپ را بی پاسخ نگذاشت و چنین پاسخی داد:

ما به دلیل قوانین فیرپلی مالی محدودیت هایی داریم و شرایطی مشابه با همه تیم ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، هر باشگاهی تصمیم می گیرد که می خواهد چه کاری انجام دهد. هر فصل بررسی هایی روی عملکرد تیم ها انجام می شود و ما همه آن ها را پشت سر گذاشته ایم. اگر خطایی رخ داده است، آن را ثابت کنید. 

من همیشه پیش از این گفته ام تیم ها مالکانی دارند که به دنبال منافعشان هستند. مالکان ما هم نمی خواهند پول از دست بدهند، اما اگر بتوانند خرج کنند این کار را می کنند. در گذشته منچستریونایتد عناوین بیشتری می برد چون بیشتر از سایر تیم ها خرج می کرد. یادتان نیست؟ آن ها بیش از سیتی خرج می کردند و ما این کار را نمی کردیم.

وی ادامه می دهد:

پیش از این چند باشگاه این توانایی را داشتند و کم کم به آن ها اضافه شد. چلسی با رومن آبراموویچ و ما با شیخ منصور. آن ها دوست داشتند وارد این دنیا شوند، مشکلی دارد؟

پپ در مورد تضمین موفقیت با هزینه های سرسام آور این روزها نیز چنین نظری دارد:

هیچ تضمینی وجود ندارد و شما می توانید با تیم های مختلف، بازیکنان مختلف و در موقعیت های مختلف برنده شوید. در بارسلونا من بهترین بازیکنی که در عمرم دیده ام (لیونل مسی) را از آکادمی داشتم. ما با هفت بازیکنی که از آکادمی بودند و هیچ هزینه ای برایشان نشده بود دو بار قهرمان اروپا شدیم و هر باشگاهی شرایط خاص خودش را دارد.

منچسترسیتی امروز در اولین دیدار فصل جدید به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! مانع احتمالی بر سر راه انتقال احمد نوراللهی به الاهلی واکنش های امیر عابدزاده مقابل آلکورکون / فیلم دلخوری لاپورتا از جوردی آلبا؛ کاپیتانی که حقوق خود را کاهش نداد! وقتی استعدادیاب نیوکاسل، زیدان را در حد سطح اول انگلیس ندانست/ داستان فراموش شده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد