Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساندی تایمز، همزمان با تشدید تنش و ناآرامی‌ها در افغانستان، «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس با انتشار یادداشتی به شدت از اقدامات آمریکا در جریان خروج از افغانستان انتقاد کرد.

وزیر دفاع انگلیس در این یادداشت با رد برخی انتقادات از عملکرد کشورش در خصوص شکست در رهبری و خیانت به افغانستان که از سوی برخی سیاستمداران لندن اعلام شده بود، تاکید کرد که مشکل اصلی در آن جاست که آمریکا همزمان با خروج از افغانستان، جانشینی برای نیروهای خود تعیین نکرد و انگلیس نیز خود به تنهایی توانایی مدیریت اوضاع را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته والاس، نیروی یک طرفه در افغانستان ممکن بود که خیلی زود به عنوان نیروی اشغالگر به شمار آید و تاریخ ثابت کرده که در افغانستان چه بر سر نیروهای اشغالگر آمده است.

وزیر دفاع انگلیس تاکید کرد که نمی‌توان به صورت یک‌جانبه مسائل افغانستان را حل کرد و راه‌حل این مسئله نیروهای چندملیتی است و همچنین حل این مسائل دهه‌ها طول می‌کشد و یک شبه به نتیجه نمی‌رسد.

والاس همچنین افزود که وقتی آمریکا توافق با طالبان را اعلام کرد، تلاش کردم جای آن‌ها را دیگران پرکنند، اما این تلاش بی فایده بود، چون دیگر کشورها یکی پس از دیگری اعلام کردند که میلی به این کار ندارند و این مسئله زمانی دشوارتر شد که طالبان در توافق با آمریکا اعلام پیروزی کردند.

کد خبر 5281989

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس ایالات متحده امریکا افغانستان بن والاس طالبان افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان طالبان افغانستان عراق رژیم صهیونیستی فلسطین شهر کابل ترکیه لبنان روسیه حزب الله لبنان ایران عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس

کول پالمر در اولین فصل حضور خود در چلسی، عملکردی باورنکردنی داشته است.

طرفداری | کول پالمر در 21 سالگی، ستاره چلسی است.

به گزارش اسکواوکا، کول پالمر با گلزنی مقابل وست هم در جریان پیروزی 5-0 چلسی، به آمار 21 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رسید. بدین ترتیب او با تاثیرگذاری مستقیم روی حداقل 30 گل در طول یک فصل لیگ برتر انگلیس، در بین بزرگان تاریخ چلسی قرار گرفت. تنها چهار بازیکن دیگر در تاریخ باشگاه چلسی موفق شده اند در طول یک فصل لیگ برتر انگلیس، روی حداقل 30 گل تاثیر مستقیم داشته باشند که اسامی آن ها به شرح زیر است:

جیمی فلوید هاسلبنک (فصل 01-2000) فرانک لمپارد (فصل 05-2004 و 10-2009) دیدیه دروگبا (فصل 10-2009) ادن هازارد (19-2018)

علاوه بر این، کول پالمر به سومین بازیکن 21 یا زیر 21 سال تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که در طول یک فصل روی حداقل 30 گل تاثیر مستقیم می گذارد و این در حالی است که ستاره چلسی فردا 22 ساله خواهد شد. دو بازیکنی که پیش از کول پالمر به این آمار دست یافته بودند، رابی فاولر (فصل 95-1994 و 96-1995) و کریس ساتن (94-1993) هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد