Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه‌هایی ملی برای افزایش کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در نظر گرفته است که اجرای آنها عملکرد مجموعه‌های فعال این حوزه را ارتقا می‌دهد.

این شبکه تلاش می‌کند در کنار تسهیل دسترسی مراکز آزمایشگاهی به مشاوران، تعمیرکاران و تأمین کنندگان معتبر، حمایت‌های تشویقی متنوعی را نیز برای بهبود عملکرد آزمایشگاه‌ها ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبد حمایتی شبکه در این حوزه شامل «حمایت از آموزش کارشناسان آزمایشگاه»، «همکاری و به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربه کارشناسان مراکز در قالب کارگروه‌های تخصصی»، «حمایت از نگهداری، کالیبراسیون، تعمیر و ارتقای تجهیزات» و «حمایت از استقرار استانداردهای آزمایشگاهی» است.

همچنین قرار است برنامه‌هایی چون «تسهیل در دسترسی مراکز آزمایشگاهی به نمونه‌های مرجع استاندارد و کالیبراسیون»، «حمایت از تهیه و استقرار نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی»، «حمایت از دریافت خدمات مشاوره بیمه و مالیات، توسعه بازار و مشاوره عمومی مدیریت» و «حمایت از تکمیل توانمندی مراکز عضو» نیز این فرآیند را شتاب دهد.

کد خبر 5281684 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای آزمایشگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 1400 دانشگاه جامع علمی کاربردی کاردانی نظام جدید آزمون جامع دکتری پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد