Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد معراجی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر حرکت قطارهای مسافربری به مشهد مطابق برنامه سیر در مردادماه در حال انجام است و البته به صورت دقیق اطلاعات روزانه تعداد قطارهای ورودی و خروجی به مشهد را در اختیار ندارم اما آمار ترددها همان آمار گذشته است.

وی ادامه داد: در صورت تغییر در برنامه قطارهای مسافربری به مشهد، برنامه جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و مطابق اعلام قبلی مسوولان راه آهن خراسان روزانه دست کم ۶۰ رام قطار مسافربری در مسیر ریلی منتهی به مشهد به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

از هفته گذشته مسوولان محلی و استانی سیاست کاهش و ممنوعیت سفر به خراسان رضوی به ویژه مشهد را در دستور کار قرار دادند تا از شیوع بیشتر کرونا در کلانشهر مسافر پذیر مشهد جلوگیری شود و در این راستا محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد ۱۹ مرداد ماه در گفت و گو با ایرنا  اعلام کرده بود: ظرف روزهای اخیر "سیاست کاهش سفر" با جدیت دنبال شده و در همین راستا میزان سفر ریلی به مشهد ۴۸ درصد، سفرهای هوایی ۷۲ درصد و مسافرت جاده‌ای با استفاده از اتوبوس به این کلانشهر مذهبی به میزان ۳۸ درصد نسبت به هفته پیش کمتر شده است.

شهرستان مشهد بیش از ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از سه میلیون نفر از این تعداد در کلانشهر مشهد و مناطق حاشیه نشین آن سکونت دارند.

آمار مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
تکمیل شدن ظرفیت بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیربومی در مشهد از چالش های پیش روی استان خراسان رضوی به شمار می رود.
هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان  ۴۶۶ تن دیگر از هموطنان را گرفت و طی این مدت ۲۹ هزار و ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.  
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون  چهار میلیون و ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.  
"پاندمی کرونا" در سطح جهان  ۲۰۷ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۲۶ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر را گرفته است.
۱۸۵ میلیون و ۶۹۵  هزار و ۷۴۵ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.
آمریکا در این میان با  ۳۷ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۳۷ هزار و ۱۶۱ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.  
پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.
ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.

برچسب‌ها کرونا ایستگاه راه آهن کرونا ایالات متحده آمریکا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اداره کل راه آهن خراسان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایستگاه راه آهن کرونا کرونا ایستگاه راه آهن کرونا ایالات متحده آمریکا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اداره کل راه آهن خراسان محدودیت های کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند