Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: با هدف لبیک به سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه تمام نهاد‌ها بر مسئله کرونا و همچنین دستورات رئیس جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، بیمارستان صحرایی در محل بیمارستان واسعی سبزوار به ظرفیت بستری ۳۰نفر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از نخستین جلسه قرارگاه استانی ستاد کرونا در جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و تصویب ساخت بیمارستان صحرایی، تیم BHCU سبزوار امروز در  مدت سه ساعت این بیمارستان صحرایی را برپا کردند

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: هلال احمر خراسان رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون همراه دانشگاه‌های علوم پزشکی با تمام توان و ظرفیت برای مهار کووید۱۹ فعالیت کرده، بطوری که از بدو شیوع ویروس کرونا علاوه بر مراکز غربالگری در سطح همه شعب، دو مرکز هوایی و زمینی خراسان رضوی، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و مرز دوغارون تایباد نسبت به غربالگری، تب سنجی و تشخیص PCR به کلیه مسافران تا هم اکنون ارائه خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید

تالارها در نیشابور باز بمانند، باید بیمارستان صحرایی بزنیم


قوسیان مقدم بیان کرد:  ۱۶۵دستگاه کپسول اکسیژن در بانک امانات هلال احمر شعب وجود دارد که ۵۵دستگاه از این کپسول‌ها از سوی  مردم خیر و نوعدوست به هلال احمر اهداء شده است. همچنین ۴۱دستگاه اکسیژن ساز نیز که مبلغ هردستگاه به ارزش ۲۰میلیون تومان است به صورت امانی در همه شعب از بدو ورود منحوس کرونا تا کنون در اختیار  بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه داروخانه هلال احمر به عنوان یکی از مراکز اصلی تامین داروی کرونا در کشور است تا کنون به بیش از ۱۷۰هزار نفر ارائه خدمت کرده است. بانک امانات پزشکی هلال احمر خراسان رضوی با ۳۶۵قلم کالا از قبیل تشک مواج ویلچر مانومتر و دیگر تجهیزات پزشکی در خدمت بیماران کرونایی تا کنون بوده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تأکید کرد: در حال رایزنی هستیم در صورت نیاز بیمارستان صحرایی در مشهد نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی هلال احمر خراسان رضوی موج پنجم کرونا بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی