Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:08:35 GMT

توزیع ۷۲ هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۶۵۰۰

توزیع ۷۲ هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه مردم در ایام کرونا وفا و همدلی خود را معنا کردند، اظهار کرد: کرونا روزهای سختی را برای مردم و کسبه‌ها در این شرایط سخت اقتصادی رقم‌زده است ولی مردم و خیرین با کمک‌های بی‌شائبه خود حماسه‌ای عظیم در غالب رزمایش مواسات رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله رسول فلاحتی با قدردانی از عملکرد مناسب گیلان در رزمایش مواسات کمک مؤمنانه گفت: گیلان همواره یکی از استان‌های درگیر با ویروس کرونا بوده و در این مدت عزیزان بسیاری در این استان شغل خود را از دست دادند ولی مردم گیلان به یاد ایام دفاع مقدس اوج وفا و همدلی خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.
 

وی با درخواست از هیئت‌های مذهبی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام کرونا بیان کرد: ماه محرم ما اندوه برای سیدالشهدا بوده و هیئت‌های عزاداری در طول ایام کرونا چه در رزمایش مواسات و چه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کردند.


برگزاری رزمایش بزرگ مواسات در روز اربعین

فرمانده سپاه گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران تا پایان کرونا در کنار مردم است،اظهار کرد: یکی وظایف و اهداف سپاه پاسداران حمایت از مردم در بحران‌ بوده و به این منظور این نهاد انقلابی تا پایان کرونا در کنار مردم، کادر درمان و نیازمندان است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به ادامه‌دار بودن روند رزمایش مواسات در گیلان گفت: مردم و خیرین الحق که در یک سال و نیم گذشته جهاد کرده و با کمک‌های بی‌شائبه خود حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.

وی از پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم در گیلان خبر داد و افزود: به نیت ۷۲ شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه‌های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا ۷۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود.

همچنین بنا بر اعلام فرمانده سپاه قدس گیلان در روز عید قربان سه هزار رأس گوسفند ذبح و در بین نیازمندان توزیع‌شده است.


عبدالله پور یکی از برنامه‌های سپاه را برگزاری رزمایش بسیار بزرگ مواسات در ایام اربعین دانست و افزود: برنامه بعدی سپاه قدس گیلان در روز اربعین بوده و با لطف خدا در این روز رزمایش مواسات بسیار بزرگی برگزار خواهد شد. 

کمک ۲۴۲ میلیارد تومان مردم و خیرین در برپایی رزمایش مواسات

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به کمک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی مردم گیلان در رزمایش مواسات اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد ولی با این حال در طول یک سال گذشته ۲۴۲ میلیارد تومان کمک مردمی جمع و در غالب رزمایش مواسات در بین مردم توزیع‌شده است.

بنا بر اعلام سرهنگ احمد ابراهیمی مردم گیلان در بحران خوزستان در مدت‌زمان یک هفته یک میلیارد تومان اقلام شامل آب‌معدنی و کانتینر تهیه و به استان خوزستان ارسال‌شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد ابراهیمی فرمانده سپاه گیلان آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان رزمایش مواسات رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه