Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلومینیوم اراک به دنبال استخدام مربی جدیدی به عنوان جانشین علیرضا منصوریان بوده که یکی از گزینه های آن ها، جواد نکونام است.

پس از جدایی سعید آذری از فولاد، جواد نکونام نیز مورد توجه چندین تیم قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، جواد نکونام که بعد از آخرین بازی تیمش در لیگ درباره احتمال پایین حضورش در اهواز در فصل آینده صحبت کرده بود، بعد از قهرمانی در جام حذفی اعلام کرد برای ماندن در فولاد منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریت این باشگاه است و این حق را دارد که بداند مدیرعامل این باشگاه چه کسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نکونام همچنان گزینه اصلی فولاد است. اسماعیل گودرزی، رئیس هیات مدیره و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه خوزستانی دلیلی برای تعویض سرمربی خود به خصوص پس از قهرمانی در جام حذفی نمی بینند و می خواهند نکونام برنامه اش برای فصل جدید را به آن ها ارائه کند.

با این حال با توجه به رابطه خوب آذری و نکونام و اینکه آذری دیگر در فولاد نیست، آلومینیوم اراک به این فکر افتاده تا نکونام را به اراک یباورد. شایعه شده که نکونام و کادر فنی اش درخواست رقم 7 میلیاردی از آلومینیوم کرده اند.

نکونام در دو فصل حضورش در فولاد، کارنامه خوبی در اهواز داشته و در فصل اول توانست تیمش را به پلی اف لیگ قهرمانان برساند و امسال هم اولین قهرمانی جام حذفی را به هواداران تیمش هدیه داد.

 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! مانع احتمالی بر سر راه انتقال احمد نوراللهی به الاهلی واکنش های امیر عابدزاده مقابل آلکورکون / فیلم دلخوری لاپورتا از جوردی آلبا؛ کاپیتانی که حقوق خود را کاهش نداد! وقتی استعدادیاب نیوکاسل، زیدان را در حد سطح اول انگلیس ندانست/ داستان فراموش شده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟