Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:03:26 GMT

پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم ایام تاسوعا و عاشورا در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۶۶۶۱

پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم ایام تاسوعا و عاشورا در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور عصر یکشنبه در رزمایش کمک‌های مومنانه در گیلان با بیان اینکه سپاه تا زمان ریشه کنی کرونا کنار مردم است، گفت: در روز تاسوعا و عاشورا، ۷۲ هزار پرس غذای گرم را در سراسر استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ذبح و توزیع بیش از ۳ هزار رأس گوسفند در روز عید قربان، بیان کرد: برنامه بعدی ما این است که مواسات گسترده‌تری را در ایام اربعین حسینی ترتیب دهیم تا مردم ما به جز غم بیماری، نگران مسائل معیشتی و اقتصادی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان نیز در این مراسم، اضافه کرد: ارزش مادی این اقدام، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

محمد باقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم نقش محوری در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برعهده داشتند، گفت: رسانه‌ها در انعکاس مطلوب اقدام ارزشمند مردم در کنار بسیج و سپاه نقش فعالی دارند.

کد خبر 5282087

منبع: مهر

کلیدواژه: غذای نذری سپاه قدس گیلان محمد عبدالله پور ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر مراسم عزاداری عکس استانها گرگان هیئت مذهبی رسانه هیئت وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا